mall-bucuresti

RE-DEFINE, RE-SHAPE, RE-START: Cele doua shopping mall-uri isi intampina clientii cu un noutati de design, cu functionalitati suplimentare, si cu noi experiente, in linie cu tendintele actuale.

De asemenea, 80% dintre magazinele din Bucuresti Mall si Plaza Romania au urmat exemplul, remodelandu-si spatiul conform ultimelor lor concepte de design sau extinzandu-se.

In prezent, clientii ambelor mall-uri au acces la o gama mai larga de branduri, iar cateva dintre ele pot fi gasite in mod exclusiv in aceste doua centre comerciale: Debenhams, Ana Baking, Kahve Dunyasi si Ritazza Cafe.
Odata cu renovarea, Plaza Romania anunta alte 28 de magazine noi, printre care Penti, Koton, LCW, MAC, Sportisimo, CCC, Salad Box, Oro Toro, DS Damat, English Home, Opticris, iar alte opt urmeaza sa se deschida in curand.

Si in Bucuresti Mall clientii vor putea gasi branduri noi, printre care Penti, LCW, Time Out, Salad Box, Oro Toro, Subway, Cinema Café, Pandora, Teilor Jewelry, English Home, alte sase urmand a se deschide curand.
Plaza Romania isi pastreaza statutul de parte integranta a comunitatii rezidentiale, in timp ce Bucuresti Mall ramane o destinatie preferata pentru fashion shopping. Orientarea catre moda a Bucuresti Mall este exprimata prin culorile si texturile utilizate, in timp ce Plaza Romania este despre comunitate, fiind locul in care oamenilor le place sa isi petreaca timpul liber si sa socializeze. Aceasta pozitionare a fost transpusa in terasele, verdele urban si materialele naturale, in completarea mediului inconjurator, elemente ce fac experienta de shopping mai placuta. Mai mult, primul centru comercial modern din Romania are o noua fatada pe Calea Vitan, fantana emblematica a fost reinventata, iar noile terase au fost amenajate. In ceea ce priveste Plaza Romania, in urma renovarilor, centrul comercial beneficiaza de o noua intrare de pe Bulevardul Timisoara, un interior mai luminos, elemente si tipare liniare, o zona de food court extinsa, terase exterioare si noi spatii verzi.