Milka-Zmeura

Mondelez Romania lanseaza: Milka Collage. Milka, cea mai fina ciocolata cu lapte din Alpi isi completeaza portofoliul cu doua sortimente speciale, Milka Collage: Caramel si Biscuit, Zmeura si Alune.

Milka Collage ii ofera consumatorului un rasfat unic prin combinatia speciala de ingrediente de calitate si ciocolata cremoasa.

Milka Collage Caramel si Biscuit este o combinatie speciala intre ciocolata Milka, bucatele de caramel usor sarat, biscuit crocant si ciocolata intensa, intr-un interior cremos. Milka Collage Zmeura si Alune aduce ca noutate gustul irezistibil al ciocolatei Milka, intr-un mix de bucati de zmeura si alune caramelizate.

”Cele doua sortimente de ciocolata impreuna cu o felicitare personalizata cu cateva versuri tandre pot fi un cadou special pentru femeile dragi din viata noastra. Pentru a-i inspira pe consumatori sa-si exprime sentimentele intr-un mod unic, in aceasta luna dedicata femeilor, am lansat campania intitulata “Spune-i altfel ca e speciala”. Invitam iubitorii de ciocolata sa intre pe www.orasultandretii.ro si sa ofere un colaj de versuri tandre scrise de poetul Iv cel Naiv”, declara Lavinia Ghinescu, Brand Manager Tablets SCE (South Central Europe).

Campania este sustinuta in perioada 1-9 martie de activari in magazine, unde consumatorii pot achizitiona produse de ciocolata Milka, Poiana si primi premii garantate (felicitari personalizate, cercei cu pietre Swarovski etc.), iar prin tragere la sorti, camere foto pentru a putea pastra amintirile speciale cu cei dragi.

Inca de la lansarea sa in 1901 la Loerrach in Germania si pana astazi, Milka a cucerit generatii intregi din intreaga lume, devenind marca de ciocolata cel mai usor de recunoscut, atat prin ambalajul sau, cat si prin gustul inconfundabil. In acest moment, ciocolata Milka este vanduta in peste 15 tari, mai mult de 150.000 de produse Milka fiind vandute in fiecare ora la nivel mondial.

Astazi, Milka este una dintre marcile simbol – de „miliarde de dolari” – ale Mondelez International. De la prima tableta cu „lapte din Alpi” de 100g, care continua sa fie cel mai bine vandut produs al Mondelez, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorintele iubitorilor de ciocolata cu arome atractive, in diferite segmente. Inovatia la nivel de produs, in comunicare si excelenta in executie, la nivel de magazin, au jucat un rol important in succesul ciocolatei Milka, in Romania. Succesul ciocolatei Milka s-a reflectat si in cresterea cu 3.2 pp a cotei de piata (in valoare)* in trimestrul patru din 2015 vs aceeasi perioada a anului 2014.

*Conform AC Nielsen

Despre Mondelez International

Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este lider mondial in industria snack-urilor, cu venituri pro forma de peste 30 de miliarde de dolari. Creand momente delicioase de bucurie in 165 de tari, Mondelēz International este lider mondial in segmentele de biscuiti, ciocolata, guma de mestecat, bomboane si bauturi instant, detinand marci ce valoreaza miliarde de dolari, precum biscuitii Oreo, LU si Nabisco; ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka; guma de mestecat Trident si bautura instant Tang. Mondelēz International este cotat la indicii mondiali Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index.

Vizitati site-ul www.mondelezinternational.com sau urmariti-ne pe Twitter la twitter.com/MDLZ.
Marcile din portofoliul companiei Mondelēz International comercializate in Romania sunt: Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO, Tuc, Belvita.