Petit-Bateau

Bucuresti, 10 martie 2016 – Petit Bateau, celebra marca franceza de vestimentatie care a inventat body-ul pentru bebelusi, deschide al doilea magazin in Bucuresti, pe Calea Dorobantilor nr. 159 (langa Colegiul National I.L. Caragiale).

La cinci ani de la inaugurarea primului magazin, in Baneasa Shopping City, grupul Le Manoir, detinatorul francizei Petit Bateau in Romania, deschide un al doilea magazin exclusiv Petit Bateau, pentru a aduce mai aproape de clientii din centrul Bucurestiului indragitele haine pentru copii si bebelusi.

„Piata a evoluat in acesti cinci ani, iar al doilea magazin Petit Bateau vine sa satisfaca cererea din partea clientilor, care sunt din ce in ce mai numerosi”, spune Maria Preotu, General Manager Petit Bateau. „Clientela noastra apreciaza calitatea, materialele naturale si confortul pe care il confera hainele Petit Bateau, valorile principale ale brandului, precum si stilul usor de recunoscut.”

Petit-Bateau

Noul magazin are o suprafata de circa 60 mp si ofera preponderent imbracaminte si lenjerie de corp pentru bebelusi si copii pana la 12 ani, alaturi de o gama mai restransa de textile pentru adolescenti si adulti. Clientii vor putea gasi aici piese clasice Petit Bateau – tricouri din bumbac pur, pelerine de ploaie, tricouri marinaresti, lenjerie de corp si pijamale –, precum si o foarte apreciata gama pentru bebelusi, segment de piata pe care Petit Bateau este lider la nivel international.

Petit-Bateau

Odata cu deschiderea magazinului de pe Calea Dorobantilor, a fost prezentata si colectia primavara-vara 2016, disponibila din aceasta luna in cele doua magazine Petit Bateau. Noua colectie a fost gandita intr-o paleta de nuante vesele, solare, chiar fluorescente, care completeaza culorile drapelului Frantei – alb, rosu, albastru – si scot in evidenta imprimeul tip „marinar”. O a doua tema a colectiei sunt piesele in culori mai stinse, cu imprimeuri florale sau cu tematica marina. Ca elemente de noutate, in acest sezon Petit Bateau a produs clasica pelerina de ploaie din poliester tratat, rezistent si impermeabil, in nuante noi, si a introdus o linie de piese vestimentare de ceremonie, din materiale rafinate, cu detalii ingrijite si accente argintii, aurii si irizate.

Noul magazin Petit Bateau a necesitat o investitie de 175.000 euro, iar Le Manoir estimeaza o cifra de afaceri de 250.000 euro in primul an de functionare. Compania si-a propus deschiderea unui al treilea punct de desfacere Petit Bateau in urmatorii ani in Bucuresti si ia in considerare extinderea francizei in alte orase din tara.

Despre Petit Bateau

Infiintata in 1893 in Franta, marca Petit Bateau are o istorie impresionanta, devenind in timp sinonima cu stilul de viata al celor carora le plac hainele bune si confortabile. Aceasta ofera produse pentru orice varsta, de la 0 la 924 de luni.

Brandul este recunoscut pentru calitatea produselor sale si pentru inovatia permanenta: a inventat chilotul din bumbac elastic, body-ul pentru bebelusi, rascroiala tip american a tricourilor, a dezvoltat materiale noi, precum millerailles, velurul moale pentru pijamale si tesatura lana-bumbac, si a introdus tricourile marinaresti in garderoba cotidiana. Articolele vestimentare Petit Bateau sunt realizate din fibre naturale de cea mai buna calitate, din bumbac, in, lana si matase.
Petit Bateau, parte din Grupul Rocher, are 3.000 de salariati si 4.300 de puncte de vanzare in intreaga lume si produce anual 28 de milioane de piese vestimentare, dintre care 3,4 milioane de tricouri.

Despre Le Manoir

Franciza Petit Bateau face parte din grupul Le Manoir, prezent pe piata romaneasca din anul 2004. Lider in domeniul importului si distributiei de produse de gastronomie fina si vinuri premium, Le Manoir detine si o societate de distributie de produse gastronomice si vinuri pentru sectorul HORECA, magazinele Comtesse du Barry, macelaria La Boucherie Française, restaurantul Le Bistrot Fançais, ciocolateria Michel Cluizel si restaurantul take-away cu specific japonez SushiRoom. La nivel de grup, cifra de afaceri a Le Manoir in 2015 s-a ridicat la 5 milioane euro.