fashion-days

Campania  Fashion Days lansata pe 15 septembrie va include toate canalele de comunicare, de la TV, online si pana la activari in social media. Conceptul creativ a fost dezvoltat impreuna cu Graffiti BBDO, iar spotul TV a fost filmat de regizorul Barna Nemethi.

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion online, lanseaza pe 15 septembrie campania „Reinventeaza-te in fiecare zi”, ce anunta colectiile sezonului Toamna – Iarna 2016. Conceptul creativ, dezvoltat impreuna cu Graffiti BBDO, are la baza inspiratia si schimbarea, doi piloni definitorii pentru brandul Fashion Days, si incurajeaza clientii sa se reinventeze in fiecare zi, prin noi stiluri.

Campania de promovare a noilor colectii pentru sezonul Toamna – Iarna 2016 se adreseaza tuturor categoriilor de clienti Fashion Days (femei, barbati, copii) si se contureaza in jurul a 10 personaje principale – Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Printesa, Cea mai buna prietena, Campioana, Rebela, Inspiratia si Regina Noptii.  Astfel, echipa de specialisti Fashion Days ofera, prin campania de comunicare, inspiratie pentru un look in tendinte, unor diferite tipuri de personalitati. De asemenea, Fashion Days incurajeaza clientii sa experimenteze o gama larga de branduri noi din portofoliu, precum Marella, Max&Co, Sportmax Code, IKKS, Trussardi,  Zee Lane Collection etc. Acestea completeaza serviciile accesibile si flexibile oferite de companie: retur gratuit, livrare rapida si gratuita (pentru comenzi care depasesc 399 lei), precum si servicii de suport gratuite si extrem de prompte.

Campania a fost dezvoltata cu gandul la nevoile si caracterul complex al clientilor nostri in 2016. Totodata, ea vorbeste despre echilibru, dar si despre ascensiune si dezvoltare. Clientii nostri sunt definiti de dorinta de a evolua si de a experimenta, sunt persoane curajoase, carora nu le este teama de schimbare. Si ce mod mai bun si mai simplu de a te reinventa in fiecare zi decat prin schimbarea stilului vestimentar? Noua campanie, una dintre cele mai complexe de pana acum, vine in completarea campaniei Time to Change lansate la inceputul anului, pe baza careia continuam sa construim strategia de comunicare online si offline. Fashion Days inseamna schimbare, idei creative, inseamna curaj, dar inseamna si cea mai mare selectie de produse si branduri, cu ajutorul carora fiecare client poate fi oricine vrea sa fie, in fiecare zi”, spune Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days.

In 2016, rolul femeii in societate nu mai este unul predefinit, ci cel pe care si-l alege ea. Altfel zis, esti cine vrei tu sa fii. Poate ca ieri ai fost o printesa sau o atleta sau o ispita, iar astazi esti o calatoare, o zana sau o vedeta. Femeile se definesc singure in fiecare zi, iar Fashion Days le pune la dispozitie outfiturile necesare pentru a fi cine vor ele. Pentru ca desi nu hainele il fac pe om, ele sunt totusi una dintre cele mai simple modalitati pe care le avem la dispozitie pentru a ne defini personalitatea. Prin campania <<Reinventeaza-te in fiecare zi>>, am incercat sa ilustram atat flexibilitatea si multitudinea de fatete ale femeilor moderne, cat si faptul ca Fashion Days dispune de o gama atat de larga si variata de produse, incat, oricum ai alege sa te definesti astazi, vei gasi imbracamintea potrivita”, spune Titus Dumitrescu, director de creatie Graffiti BBDO.

Campania de lansare a colectiei Toamna – Iarna 2016 este comunicata prin intermediul principalelor statii TV, online, panouri stradale, cinema, in cele mai mari orase ale tarii si activari in social media. Spotul TV, care urmareste indeaproape conceptul „Reinventeaza-te in fiecare zi” si pune accentul pe caracteristicile personajelor centrale, a fost filmat de Barna Nemethi, cunoscut regizor, scenarist si fotograf.

Echipa Fashion Days
Andrei Chirila, Chief Marketing Officer
Teodora Saguna, Head of Brand Advertising & PR
Iulia Sas, Creative Director
Andra Blaj, Brand Manager
Anca Giupana, Head of Content Production
Catalina Ivan, Studio Coordinator
Ana Popa, Stylist

Echipa Graffiti BBDO
Titus Dumitrescu, director de creatie
Ioana Mihai, strategic planner
Mihai Calota, art director
Alex Tocilescu, copywriter
Despina Stoica, senior account manager
Oana Preda, account manager
Andreea Sandu, client service director

Casa de productie: DeFilm Production
Regizor: Barna Nemethi
DOP: Alex Galmeanu
Muzica: Yellow

Despre Fashion Days
Fashion Days este cea mai mare destinatie de fashion cu o selectie vasta de mai mult de 500.000 de produse, de la peste 1000 de branduri de piese vestimentare, incaltaminte si accesorii pentru femei, barbati si copii, cu livrare rapida. Compania pune la dispozitia clientilor sai produse 100% originale alese direct de la distribuitori autorizati ai brandurilor internationale de top precum: Calvin Klein, Michael Kors, Armani, United Colors of Benetton, Nike, Esprit, Converse, Desigual, Vero Moda, Guess, Geox si multe altele.

Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins rapid si opereaza in prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG, fapt care genereaza mai multe idei inovatoare pentru dezvoltare si beneficii clientilor. Cu peste 4 milioane de clienti, Fashion Days este unul dintre jucatorii cheie ai industriei de moda din regiune, care transforma shoppingul online intr-o experienta surprinzatoare si captivanta.