Siropurile de fructe YO se aliniaza tendintelor internationale pe 2016 si aduc in Romania conceptul de CRAFT COKTAILS: obiceiul de consum de cocktailuri si acasa, nu doar la petreceri, in cluburi si baruri.

Inca de cativa ani, comportamentul consumatorului de cocktailuri alcoolice sau non alcoolice, precum si a mixurilor simple (de exemplu, limonada cu sirop si fructe) cunoaste o traversare din zona eminamente de horeca catre un obicei de consum acasa. Fata de anul 2011, anul trecut Google Trends a remarcat o crestere a cautarilor de peste 284% a cuvintelor cheie pentru prepararea mixurilor de cocktailuri. Cresterea a vizat in special ustensilele, cum ar fi articolele din sticla, decoratiunile personalizate si ingredientele pentru prepararea acestora. In ultimii trei ani,  termenii ,,bitter” si ,,sirop simplu” au crescut cu 62%, respectiv 23%.  In Romania, doar in acest an s-au inregistrat peste 368.000 de cautari pentru termenul ,,cocktail”.

Un nou proiect din campania YO – 60 de ani

„Inca de anul trecut am avut si in Romania, in randul clientilor nostri, cereri de retete personalizate cu siropurile YO. Asadar, plecand de la faptul ca 2016 reprezinta un an aniversar pentru noi, cand YO sarbatoreste 60 de ani, ne-am gandit sa activam si zona de cocktailuri, cu 6 videouri despre cum sa iti pregatesti acasa cocktailuri cu siropuri YO, dar si o aplicatie de Facebook pentru popularizarea acestui concept” declara Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.

Sase retete de cocktail-uri celebre

Cosmopolitan, Hugo, Mojito, Raspberry Love, Pink Lemonade si Purple Light sunt cele sase retete de cocktailuri pe care brandul YO Sirop de fructe le prezinta in colaborare cu bartenderul Costin Gache. Retetele folosite pentru prepararea acestor cocktailuri sunt cele clasice, insa elementul diferentiator este siropul de fructe YO. In ultimii ani, conceptul „Do It Yourself” a migrat si catre zona de food si bartending, din dorinta oamenilor de pretutindeni de a invata cum sa isi prepare singuri diferite feluri de mancare, bauturi si chiar decoratiuni sau alte obiecte de uz casnic. Aceasta tendinta s-a infiltrat si pe canalele de YouTube, unde incarcarea de videoclipuri cu retete de cocktailuri a crescut cu 70%, fata de anul trecut.

Cu ingredientele necesare si imaginatie, orice reteta de cocktail poate fi facuta si acasa
„Oricine poate prepara un cocktail daca are ingredientele necesare si putina imaginatie, la fel cum orice reteta de cocktail poate fi facuta si acasa! Un mic secret este sa porniti de la clasicele retete care nu dau gres niciodata, dar sa le adaugati o nota personala.”,  a explicat bartenderul Costin Gache.

Siropurile Yo premiaza creativitatea
Aplicatia „YO sarbatoreste 60 de ani” va fi disponibila pe pagina oficiala de Facebook a brandului YO Sirop de fructe. In perioada 6 aprilie – 6 octombrie 2016, YO premiaza participantii si ofera sase vacante in Austria, cate una in fiecare luna, timp de sase luni.
Pentru a castiga unul dintre marile premii, utilizatorii trebuie sa se inregistreze in aplicatie, sa voteze reteta preferata si sa raspunda la intrebarea „Tu ce sarbatoresti anul acesta?”.
Despre YO Sirop de fructe

Anul acesta, YO, cel mai popular brand de siropuri de fructe din Austria, sarbatoreste 60 de ani. YO, un brand cu traditie, zeci de ani de experienta si un nivel ridicat de competenta in productia de sirop este apreciat in egala masura de copii si de bunici pentru  gustul unic de fructe.
De asemenea, siropul de fructe YO este foarte indragit si in alte tari din Europa, precum Germania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Sovenia, Croatia, Italia, Bosnia si Hertegovina si chiar in Insulele Maldive.

In Romania, siropurile de fructe YO sunt distribuite de Maresi Foodbroker SRL şi se gasesc in toate marile lanturi de magazine Auchan, Carrefour, Cora si Mega Image. Pretul recomandat pentru o sticla de 0,7 l este de 12.99-13.59 lei.
Maresi Foodbroker SRL mai are in portofoliu Bonne Maman, Finn Crisp, Maresi, Häagen-Dazs, Shan`shi, McVitie’s,  Siviero Maria, Salvequick etc.