BILLA Romania da startul promotiei de toamna in care cumparatorii sunt rasplatiti cu 513 premii in toate magazinele din tara.

Campania aduce in prim plan un parteneriat special cu actorul Florin Piersic, imaginea promotiei, care da suflet spoturilor TV prin umorul sau caracteristic.

Pana pe 11 noiembrie 2015, clientii care fac cumparaturi de minim 35 de lei in supermarketurile BILLA din Romania pot castiga peste 500 de produse electronice si electrocasnice sau, marele premiu, o excursie impreuna cu familia de Craciun in Laponia.

Campania BILLA se desfasoara offline – in magazinele BILLA din Romania – si online – pe site-ul deschidemstagiunea.billa.ro. Pe baza bonului fiscal si a unui talon de concurs primit in magazine, cumparatorii pot castiga prin tragere la sorti unul dintre produsele SAMSUNG puse la bataie – smart TV-uri, masini de spalat, tablete, smartphone-uri, sisteme audio home cinema, cuptoare cu microunde, aspiratoare. Componenta online a campaniei are la baza acelasi mecanism (completarea unui talon si tragere la sorti) si ofera in total 64 de smartwatch-uri SAMSUNG castigatorilor. Mai mult, marele premiu oferit in cadrul campaniei BILLA este o excursie de Craciun timp de cinci zile impreuna cu familia in Laponia.

„Promotia din aceasta toamna isi propune sa rasplateasca fidelitatea clientilor BILLA prin produse care vin in intampinarea nevoilor acestora. Vorbim la fiecare pas de tehnologie, suntem conectati zi de zi la smartphone sau tableta, cautam sa ne bucuram de servicii si produse de calitate. Totodata, ne place sa avem parte de experiente de poveste, fie ca sunt in fata televiziorului sau in viata reala, iar cea mai cunoscuta poveste despre care urmeaza sa vorbim cu totii in scurt timp este, bineinteles, Craciunul. De aceea, marele premiu al campaniei BILLA este o excursie pentru intreaga familie acasa la Mos Craciun, in Laponia. Astfel, experienta la cumparaturi in cadrul supermaketurilor BILLA nu se opreste in acest loc; ea continua intr-un mod simplu, distractiv si cu premii pe masura pentru fiecare cumparator care isi doreste mai mult de la sine si, implicit, de la noi” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA Romania.

Regulamentul de concurs este disponbil pe www.billa.ro si in magazinele BILLA din intreaga tara.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, REWE International AG are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 323.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 13 tari europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza retelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY si ADEG, precum si numeroase  branduri proprii. Compania este de asemenea activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si in alte sapte tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA Romania
BILLA este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, BILLA opereaza 86 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandurile proprii Clever, MY si BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.