O scurta trecere prin istorie ne arata ca Ray-Ban, legendarul brand de rame si ochelari de vedere, aniverseaza anul acesta 80 de ani de la lansarea modelului Aviator. Creat pentru pilotii aviatiei americane, Aviator este in prezent cel mai bine vandut model Ray-Ban din intreaga lume.

Acesta a fost doar inceputul pentru ca Ray-Ban a continuat sa inoveze, iar in 1952 a lansat prima pereche de ochelari de soare din plastic – modelul Wayfarer, purtat apoi de cele mai mari nume din industria filmului si nu numai. Celor doua modele iconice li s-a alaturat in 1986 Clubmaster, acesta fiind unul dintre cele mai purtate modele si in prezent.

Ray-Ban este un brand care inoveaza constant, surprinzand adesea prin materialele utilizate, asa cum a fost cazul ochelarilor din denim, spre exemplu, sau al celor cu rame din lemn, prezenti si in colectia de anul acesta, disponibili si in Romania.

Anul 2017 aduce o premiera pentru Romania si in ceea ce priveste componenta de digital a brandului. Site-ul oficial al brandului Ray-Ban, este acum disponibil in limba romana facand astfel un pas important in relatia cu fanii romani. De la informatii legate de noile lansari, dar si despre modelele iconice din portofoliul brandului, la detalii tehnice despre lentil si rame, toate sunt disponibile in limba romana.

In sectiunea Povesti se regasesc aplicatii pentru fotografii, asa cum este Reflections prin intermediul careia oricine poate distribui un selfie care sa spuna o poveste, pentru muzica, asa cum este Rewind, aplicatia care te ajuta sa iti redescoperi pasiunea pentru compilatii muzicale sau Regards, care te ajuta sa te exprimi prin emoticoane personalizate, toate disponibile in App Store sau Google Play.

Pentru ca Ray-Ban numara printre valorile sale functionalitatea, aceasta se regaseste si in latura digitala a brandului, versiunea in limba romana oferind posibilitatea de a descoperi magazinele autorizate sa comercializeze Ray-Ban. In localizatorul de magazine (situat in dreapta sus) pot fi verificate atat magazinele fizice, cat si cele online. In plus, oricine se poate alatura echipei Ray-Ban raportand falsuri chiar pe www.ray-ban.com/romania, in sectiunea dedicata.

Povestea Ray-Ban continua asadar, atat offline, cat si online.

Daca ti-a placut acest articol, citeste si: Povestea ochelarilor de soare Ray-Ban Wayfarer

Foto: PR