Ziua Nationala a Femeilor pe Toc a ajuns la a treia editie, iar FashionUP va sarbatori acest moment printr-un eveniment in strada, joi, 14 septembrie, incepand cu ora 12:30, alaturi de ambasadoarea campaniei Andreea Balaban.

Pana acum, Ziua Nationala a Femeilor pe Toc s-a bucurat de un real succes, astfel ca editia de anul acesta promite sa fie una memorabila.
Evenimentul va avea loc in Piata Romana, pe zona pietonala aflata intre cele doua cai de acces la metrou si are scopul de a celebra eleganta si frumusetea femeilor. Timp de cateva ore, toate invitatele si trecatoarele care au curajul sa infrunte strazile orasului pe tocuri vor fi rasplatite cu vouchere valorice, cadouri si momente artistice. Partenerul de anul acesta al evenimentului este Yves Rocher.

Am ajuns deja la a treia editie a Zilei Nationale a Femeilor pe Toc si organizam acest eveniment de fiecare data cu foarte multa bucurie, in special pentru ca il dedicam in intregime femeilor si elegantei acestora. Stim cat de mult conteaza eleganta si bunul gust si mizam cu incredere pe aceste doua elemente. Femeile cu care lucram ne-au demonstrat de-a lungul timpului ca, la momentul potrivit, un pantof cu toc poate salva situatia. De aceea, venim in intampinarea lor cu oferte si produse care scot in evidenta frumusetea feminina si care le usureaza decizia cand vine vorba de o tinuta eleganta. Mai mult decat atat, zecile de mii de perechi de pantofi vandute confirma acest lucru”, a declarat Mira Anghelescu, Chief Operation Officer, FashionUP.

Bucuria de a purta tocuri este si in online, astfel ca pe 14 septembrie, timp de 24 ore, pe site-ul FashionUP va fi acordata o extrareducere de 20% la pantofii, sandalele si botinele cu toc. Vestile bune nu se opresc aici pentru ca intre 15 si 20 septembrie vor fi reduceri semnificative la toata incaltamintea cu toc. Pe pagina de Facebook FashionUP vor fi organizate concursuri in zilele de 14, 15 si 18 – 20 septembrie, iar castigatoarele vor primi pantofi sau vouchere la achizitia perechii preferate si produse Yves Rocher din noua colectie lansata in aceasta luna.

FashionUP a pregatit si colectia de toamna, cu peste 10.000 de produse noi, disponibile online, care in perioada 18 – 20 septembrie vor beneficia de reduceri de pana la 50%.

Mai mult, in perioada 8 – 14 septembrie FashionUP a organizat, special pentru bloggeri, un concurs pe conturile de Facebook si YouTube ale FashionUP. Participantele au fost provocate sa scrie un articol pe blogul personal cu tema „Prima amintire #PeToc” in care sa povesteasca acel moment memorabil din viata lor cand au purtat pentru prima data tocuri. Cel mai original si amuzant articol va fi premiat cu cate o pereche de pantofi cu toc pentru fiecare luna din an, la care se adauga produsul lunii din partea Yves Rocher. Castigatoarea va primi astfel 12 perechi de incaltaminte cu toc si 12 produse Yves Rocher.

La editia precedenta, in perioada campaniei, au fost vandute peste 1.500 de perechi de pantofi si sandale cu toc si conform rezultatelor inregistrate in primele 8 luni ale acestui an, organizatorii estimeaza ca doamnele si domnisoarele vor achizitiona in intervalul 14 – 20 septembrie cu 70% mai multe perechi.

Despre FashionUP

FashionUP s-a remarcat in cei opt ani de existenta pe piata din Romania prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind in acelasi timp unele dintre cele mai mici preturi de pe piata. Clientii care aleg sa cumpere prin FashionUP sunt preocupati de felul in care arata, sunt pasionati de domeniul fashion si de tot ceea ce apare nou, iar multi dintre ei aleg sa achizitioneze online, economisind astfel timpul alocat unei sesiuni clasice de shopping pentru lucrurile cu adevarat importante.