Exercitii pentru tonifierea bratelor

Odata cu venirea primaverii iti vei dori sa porti cat mai multe tinute de sezon, de la rochite inflorate pana la bluze vaporoase sau decupate. Dar ce te faci daca mainile tale nu au muschii bine definiti? Mindbodygreen.com iti propune opt exercitii pentru tonifierea bratelor care te vor scapa de complexe! 

Este important sa te mentii in forma si sa arati mereu bine si o alimentatie sanatoasa nu este suficienta. Tot corpul trebuie pus la treaba, asa ca include in programul tau si cateva exercitii pentru tonifierea bratelor. Nu este nevoie sa iti faci un abonament la sala sau sa investesti foarte multi bani in echipament, ai nevoie doar de o saltea din izopren si de cateva greutati (sunt foarte multe magazine de unde le poti achizitiona la preturi decente).

8 exercitii pentru tonifierea bratelor

1. Ridicari cu bratele drepte

Stai intinsa pe spate, cu bratele ridicate spre tavan si cu doua greutati in maini. Coatele tale trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade. Picioarele trebuie sa fie apropiate si abdomenul incordat. Foloseste-te de muschii pectorali pentru a intinde bratele cat mai sus, apoi apropie-le de piept. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

2. Ridicari cu bratele in exterior

Stai intinsa pe spate, cu bratele ridicate si cu doua greutati in maini. Bratele trebuie sa fie in exteriorul corpului si usor indoite. Picioarele trebuie sa fie apropiate si abdomenul incordat. Tinand bratele departate, ridica-le deasupra pieptului, apoi apropie-le de piept. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

3. Ridicari cu bratele in fata

Stai in pozitie verticala, avand picioarele usor departate, cu doua greutati in maini si cu bratele in fata. Indoaie-ti mainile si ridica greutatile pena la nivelul umerilor, apoi revino in pozitia initiala. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

4. Ridicari cu bratele in exteriorul corpului

Stai in pozitie verticala, avand picioarele usor departate, cu doua greutati in maini si cu bratele in exteriorul corpului. Indoaie-ti mainile si ridica greutatile pena la nivelul umerilor, apoi revino in pozitia initiala. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

5. Ridicari cu bratele departate de corp

Stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, abdomenul incordat si cu doua greutati in maini. Apleaca-te usor in fata si tine mainile departate de coapse, tinand greutatile la nivelul genunchilor. Ridica usor bratele, apoi revino in pozitia initiala. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

6. Miscari alternante

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, abdomenul incordat si cu doua greutati in maini. Apleaca-te usor in fata si tine mainile departate de coapse, tinand greutatile la nivelul genunchilor. Ridica usor bratul stang, in timp ce bratul drept sta in pozitie de repaus. Revino in pozitia initiala si repeta miscarea cu bratul stang. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

7. Exercitii cu greutatile deasupra umerilor

Stai in pozitie verticala, cu picioarele departate, abdomenul incordat si cu doua greutati in maini. Un brat trebuie sa fie ridicat spre tavan, in timp ce al doilea brat trebuie tinut peste umeri, pe spate. Lasa bratul jos in timp ce il ridici pe al doilea spre tavan. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

8. Exercitii cu greutatile deasupra capului

Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti si talpile pe saltea. Tine doua greutati in maini, deasupra capului, si indoaie-ti coatele spre tavan. Incordeaza-ti abdomenul si lasa-ti coatele in jos astfel incat sa aduci greutatile in fata. Este necesar sa faci patru seturi a cate zece repetari.

Ti-au placut aceste exercitii pentru tonifierea bratelor? Iata si cele mai bune exercitii care te ajuta sa slabesti rapid!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver