Activitatea fizica are grija de trupul si mintea ta!

Indiferent ce forma de miscare alegi sa faci, activitatea fizica iti poate aduce maximum de beneficii daca executi miscarile pregatita si din punct de vedere psihic. Nu te apuca de sport din obligatie, pentru ca e foarte posibil sa nu dai randament. In timp, ti se va parea o povara la care poti sa renunti cu prima ocazie.

Ca sa te impulsionezi sa iti lucrezi trupul eficient, opteaza pentru activitatea fizica preferata. Iar in timp ce faci sport, asculta muzica antrenanta si vei avea rezultate bune. Daca te duci la alergat ca la un examen pentru care nu ai invatat, mai bine ocupa-te de altceva.

Cei de la mindbodygreen.com spun ca este foarte important sa fii pregatita sufleteste pentru miscare, sa fii odihnita, sa te hranesti corespunzator si sa te hidratezi. Toti sunt factori esentiali pentru sport, dar cea mai importanta este pregatirea psihica. Te ajuta sa te concentrezi, sa ai energie si rezistenta la efort.

Gandeste pozitiv

Atitudinea pozitiva este cruciala daca te astepti sa obtii rezultate bune. Gandeste-te ca dupa un antrenament eficient si practicat cu placere te incarci cu energie si optimism. Contribuie la starea buna si muzica.

Reevalueaza-ti telurile

Stabileste-ti targetul in ceea ce priveste silueta. Apoi reevalueaza-ti programul de lucru si frecventa, in functie de cat poti sa faci sport, si nu incerca sa-ti fortezi organismul. Tine cont de limitele tale si iti vei tonifia trupul eficient. Inca ceva! Noteaza-ti calculele facute. Memoria vizuala te va ajuta si ea sa obtii rezultatele dorite.

Activitatea fizica. Care este motivatia ta?

Stabilindu-ti un target si fiind sigura ca-l poti atinge, te poti concentra mai bine pe ce ai de facut in timpul antrenamentelor.  Cand simti ca nu mai poti continua, reaminteste-ti motivatia ta. Si enumera in gand toate avantajele care au dus la stabilirea telului. Acestea iti vor incarca bateriile, ca sa lucrezi din nou la intensitate maxima.

Incurajeaza-te cu voce tare

Inainte de a face miscare, vorbeste cu tine. Incurajeza-te si convinge-te ca ai tot ce iti trebuie ca sa-ti depasesti propriile recorduri. Studiile in domeniu au aratat ca acest gen de atitudine aduce rezultate dintre cele mai spectaculoase la sportivii de performanta. Cand ai un antrenament mai dificil, solicitant, incearca sa-ti spui ca esti puternica si poti termina fara probleme sedinta de fitness sau cei sapte kilometri de alergat.

Iata si cateva strategii pentru a face miscare. Ca sa incepi chiar de azi!

Foto: Guliver