antrenament pentru interiorul coapselor

Am descoperit cel mai eficient antrenament pentru interiorul coapselor, una dintre cele mai dificil de tonifiat zone ale corpului. Daca si tu vrei sa iti transformi picioarele, descopera ce au de spus specialistii Health!

Daca coapsele tale nu arata sculptate si tonifiate orice ai face si oricat de mult lucrezi la sala de fitness, este posibil sa faci o greseala comuna: sa te bazezi prea mult pe fandari sau genuflexiuni.

Specialistii Health sustin ca cel mai eficient antrenament pentru interiorul coapselor nu cuprinde doar aceste miscari. Si asta pentru ca aceste miscari, desi clasice si recomandate adesea cand vrei sa lucrezi muschii picioarelor, tonifiaza doar muschii mari si neglijeaza muschii mai mici.

Urmatorul antrenament pentru interiorul coapselor tonifiaza si lucreaza tocmai zonele acelea mici, adesea neglijate. Acei muschi care sustin ligamentele si musculatura mare. Rezultatul: picioare mai puternice, mai zvelte, mai flexibile si mai tonifiate!

Este important ca in acest antrenament pentru interiorul coapselor sa faci 30 de repetari pentru fiecare miscare in seriile pe o parte si apoi sa repeti secventa pe partea opusa. Nu uita sa faci de la 30 pana la 60 de minute de cardio de cinci ori pe saptamana.

Incearca acest antrenament pentru interiorul coapselor

  1. Stai in pod aruncand picioarele in sus, alternativ

  • Stai in pod, cu genunchii indoiti, mentine talpile intinse si palmele pe podea.
  • Impinge bazinul in sus si extinde o mana tot in sus.
  • Arunca piciorul drept in sus cu coapsa interna catre tavan.
  • Lasa piciorul jos si arunca-l pe stangul.
  • Intoarce-te in pozitia initiala si repeta.
  1. Lucreaza coapsele interioare cu aceste miscari

  • Stai cu genunchii indoiti, cu talpile pe podea si palmele pe podea, de fiecare parte a posteriorului.
  • Ridica soldurile si ridica mana stanga.
  • Extinde piciorul drept in diagonala si atinge cu varful podeaua
  • Adu piciorul inapoi si trece glezna dreapta peste piciorul stang.
  • Revino la pozitia initiala si continua pe partea opusa de 30 de ori.
  1. Acest antrenament pentru interiorul coapselor cuprinde aceste exercitii pe o parte

  • Stai pe stanga cu torsul catre podea, cu palemele tot pe podea, cu coatele indoite si cu genunchiul stang adus la piept.
  • Intinde piciorul drept in afara si ridica-l usor de la podea, cam la nivelul glenzei opuse.
  • Ridica si mai mult piciorul drept pana cand este paralel cu torsul
  • Apoi coboara spatele si continua de 30 de ori.
  1. Din ghemuit in lovitura cu piciorul

  • Asaza-te in ghemuit cu coatele indoite de o parte si de cealalata a genunchilor, mentinand antebratele si palmele pe podea.
  • Ridica-te intr-o fandare frontala pe un genunchi, tinand piciorul stand pe podea cu bratele pe langa corp.
  • Impinge-te in piciorul stang ca sa te ridici si imediat loveste cu piciorul drept cat poti de sus, cu talpa intinsa
  • Repeta pe partea cealalta.
  1. Ridica picioarele stand in genunchi

  • Ingenuncheaza si apleaca-te catre partea stanga, plasand palma stang pe podea.
  • Indinde bratul drept in sus.
  • Ridica genunchiul drept de pe podea
  • Impinge piciorul drept ca si cum ai lovi la kick-boxing, in laterala
  • Revino la pozitia initiala si repeta pe partea opusa.

Citeste si: Antrenament eficient pentru un abdomen tonifiat: doar 7 minute pentru un set de “patratele”

Foto: Guliver