Bauturi proteice facute in casa

Inainte de sala sau de alergat in parc, iti recomand una dintre aceste bauturi proteice facute in casa. Sunt foarte consistente, indiferent care iti place mai mult, si te ajuta sa arzi mai multe calorii. Pe shape.com am gasit cateva retete simplu de facut, din ingrediente delicioase.

Lapte, banana, seminte de in, migdale, lamai, mango, pere, ghimbir, vanilie, nuci, zmeura si lista cu ingredinte poate continua. Ti-am starnit curiozitatea? Incearca sa prepari aceste bauturi proteice facute in casa. Posibil ca dupa aceea o sa faci cateva modificari in stilul tau alimentar. Cateva modificari pozitive, bineinteles.

Smoothie cu ghimbir si para

Aceasta bautura este ideala dupa un antrenament prelungit. Ghimbirul are proprietati antiinflamatorii, iar semintele de in si de canepa contin acid alfa-linoleic, un acid gras Omega-3 care poate combate inflamatiile.

Pentru a prepara aceasta bautura, ai nevoie de o cana cu apa, o lingura de seminte de in, o jumatate de lingura de seminte de canepa, doua linguri de ghimbir proaspat dat pe razatoare, un sfert de cana de lapte de migdale neindulcit, o jumatate de banana, o jumatate de para si o cana cu spanac fiert.

Pune toate ingredientele intr-un blender si amesteca-le bine pe toate, pana obtii o crema.

O portie are 256 de calorii si 12 grame de proteine.

Smoothie picant cu lamaie si mango

Esentele tari se tin in sticlute mici, iar regula se aplica si la semintele de canepa. In doua linguri de seminte ai noua aminoacizi esentiali, fibre, grasimi sanatoase si aproximativ sapte grame de proteine. Daca nu-ti place ideea de ardei iute intr-un smoothie, il poti inlocui cu o banana sau cu o jumatate de avocado, ca sa obtii acelasi beneficiu de stimulare a metabolismului.

Ca sa prepari bautura de care iti povestim, iti trebuie o jumatate de lime, o jumatate de banana, o cana cu mai multe cuburi de mango congelat, un sfert de ardei iute, o cana cu lapte de migdale, o lingura de seminte de in si doua linguri de seminte de canepa.

Le introduci in blender pe toate si le faci pasta. O portie are 312 calorii si 10,5 grame de proteine.

Bauturi proteice facute in casa din zmeura si nuci

Nucile din acest shake furnizeaza inimii acizi grasi esentiali si proteine. In plus, nucile contin potasiu si magneziu, dar si electroliti esentiali pentru activitatea musculara.

Poti prepara o astfel de bautura energizanta dintr-o jumatate de banana congelata, un sfert de ceasca de miez de nuca, o ceasca de lapte de migdale neindulcit, o lingurita de cacao, cateva picaturi de vanilie si o treime dintr-o ceasca de zmeura congelata.

Din toate, cu ajutorul unui blender, faci un smoothie delicios si hranitor, care are 430 de calorii la o portie si opt grame de proteine.

Iti recomand si aceste retete de smoothie pentru micul dejun. Potolesc foamea!

Foto: Guliver