Prima masa a zilei e cea mai importanta, dar, daca nu stii ce si cum sa mananci, poti sa te ingrasi! Afla ce sa schimbi la micul dejun ca sa iti pui metabolismul in miscare si sa incepi sa dai jos kilograme.

Ai inceput de mai mult timp sa mananci, in fiecare dimineata, un mic dejun sanatos in ideea ca vei reusi sa slabesti, dar kilogramele nu se duc? Toti nutritionistii spun ca micul dejun e solutia pentru a da un impuls metabolismului, dar la tine pare sa nu functioneze acest principiu, asa e? Inseamna ca gresesti undeva! Afla ce sa schimbi la micul dejun ca sa incepi sa vezi diferenta pe cantar. Urmeaza sfaturile Popsugar.com si vezi ce se intampla.

Ce gresesti si ce sa schimbi la micul dejun

1 Adio, granola!

De cand te stii mananci in fiecare dimineata cereale. Chiar daca le-ai schimbat pe cele procesate cu unele mai sanatoase sau cu granola, ele sunt in continuare dulci si pline de calorii. Chiar daca iti faci granola acasa, tot nu e o alegere foarte nutritiva. Deci, ce sa schimbi la micul dejun ca sa incepi sa dai jos kilograme? Ia-ti un blender si fa-ti smoothie-uri!

2 Cat e ceasul?

Peste tot auzi ca nu e bine sa sari peste masa de dimineata, iar tu te tii cu dintii de acest obicei. Si e ok, dar: atentie! Daca te trezesti la 7.30 si mananci imediat, chiar si fara sa iti fie foame (si, de obicei, nu iti e cu adevarat foame la ora aia, asa e?), o sa iti declansezi senzatia de foame care va aparea iar, peste vreo doua ore. Asa ca ajungi sa mai mananci un mic dejun pe la 9.30-10.00. Si, atunci, cum sa slabesti? Stii ce sa schimbi la micul dejun? Ora! Chiar daca te trezesti devreme, iesi la alergat, fa sport sau gaseste-ti alta ocupatie pana cand ti se face foame, pe la 9.00-10.00. Mananca cand iti este foame, nu cand iti spune ceasul!

3 Masoara mancarea!

O alta greseala mare pe care o faci este ca nu masori niciodata mancarea. Cand mananci cereale cu lapte iti torni direct din punga si umpli un bol mai mare decat cel de supa, asa e? Daca mai adaugi si stafide, nuci, banana sau afine, o sa ai o bomba calorica in loc de mic dejun. La fel si la granola, care are, pe langa ovaz, si nuci, seminte si miere. Foloseste o lingura si masoara tot ce mananci, ca sa te asiguri ca nu e mai mult decat ai nevoie!

Daca mananci constient, e imposibil sa nu slabesti!

FOTO: Guliver

Citeste si: Mic dejun sanatos? 5 idei gata in 5 minute!