sa adormi repede

Pe termen lung, turele de noapte se pot transforma intr-un dusman de temut al sanatatii, mai ales daca ziua nu reusesti deloc sa te odihnesti. Ai calatorit cu avionul si ai schimbat fusul orar, te-ai stresat foarte mult in ultima vreme sau ai muncit pana la epuizare? E posibil sa suferi de tulburari de somn, care duc la stari de oboseala fizica si psihica! Din fericire, cu putina rabdare, exista solutii ca sa adormi repede!

Orice schimbare a stilului de viata, in special schimbarea ritmului somn-veghe, necesita o perioada de acomodare, timp in care este posibil sa nu poti sa adormi repede, sa te simti extenuata, sa faci greseli, dar si sa te enervezi de la orice si sa nu dai randament la birou. Pe termen lung, privarea de somn poate duce la afectiuni grave si dezechilibre mari in corp, cum ar fi diabetul, obezitatea, tulburarile metabolice, bolile cardiovasculare, dereglarile hormonale, depresia, cancerul de san si de colon si, din pacate, lista nu se opreste aici. Chiar cresterile in greutate si imposibilitatea de a scapa de kilogramele in plus sunt legate de calitatea precara a somnului!

Fii atenta la semnalele transmise de corp

Iti doresti sa adormi repede, te simti somnoroasa, dar te prinde miezul noptii inca treaza? In primul rand, trebuie sa schimbi acele lucruri care nu te lasa sa te odihnesti si sa fii atenta la semnele transmise de corpul tau. Orice om are nevoie sa se odihneasca intre sapte si noua ore pe zi, asa ca analizeaza cum te simti cand te trezesti si, daca esti in continuare obosita si nu faci fata lucrurilor pe care le ai de facut, incearca sa reglezi durata somnului in functie de nevoile tale. O schimbare cu efecte imediate? Nu mai aduce telefonul in dormitor! Nici laptopul, nici tableta. Daca il ai in dormitor – desi nu e recomandat! – nu deschide televizorul. Fereste-te de orice gadget, de orice sursa artificiala de lumina si zgomot. E primul pas!

Ritual pentru relaxare inainte de somn

Ai grija ca dormitorul sa fie aerisit, pentru o mai buna oxigenare cerebrala, si pastreaza camera intunecata, fara sa permiti luminii sa patrunda. De asemenea, mai ales daca lucrezi in schimbul trei, este ideal sa te pui in pat intr-o camera, pe cat posibil, izolata fonic, cu o temperatura de maxim 21 de grade. Indiferent daca lucrezi noaptea sau ziua, e bine sa adormi si sa te trezesti la aceeasi ora, pentru ca organismul sa isi intre in ritm.
Asculta muzica relaxanta inainte de culcare, fa o baie cu sare sau in care ai adaugat uleiuri aromatice, schimba-te in pijamale de bumbac sau de matase. Opteaza pentru asternuturi curate, care miros frumos, dar nu foarte puternic. Aplica o crema hidratanta pe piele, pentru a completa ritualul de ingrijire, inainte de somn.

Ce sa nu faci inainte de a merge la culcare

Mesele copioase sau lichidele in exces, dar si consumul de cafea alunga somnul odihnitor. Ideal ar fi sa nu mananci sau sa bei nimic cu jumatate de ora inainte de a merge la culcare. Odata ajuns in dormitor, inchide laptopul, smartphone-ul, iPad-ul. In schimb, citeste, de preferat beletristica, ca sa te relaxezi si nu sa stochezi informatii care te agita. Daca ti-ai amintit ca dupa ce te trezesti trebuie sa rezolvi ceva, nu te stresa sa nu uiti, ci mai bine noteaza intr-o agenda ce ai de facut, astfel incat sa nu ramai cu gandul ancorat acolo si sa nu te odihnesti bine.

BienDormir Forte te ajuta sa adormi repede

Multe persoane care sufera de insomnie si de alte tulburari de somn obisnuiesc sa ia somnifere sau anxiolitice, fara recomandarea medicului, ceea ce este periculos pentru sanatate. Aceste medicamente pot sa dea dependenta si, pe termen lung, luate in cantitati prea mari, pot duce la pierderi de memorie, tulburari de atentie si alte probleme de sanatate.
Inainte de a apela la astfel de tratamente, e bine sa incerci sa pui in practica atat sfaturile de mai sus in ceea ce priveste ritualul de somn, cat si sa folosesti produse cu ingrediente active 100% naturale! Astfel nu risti efectele secundare nocive pe care medicatia chimica le implica!

Unul dintre acestea este BienDormir Forte capsule, care se elibereaza fara prescriptie medicala. Contine extract de passiflora, extract de mac californian, melatonina – ingrediente eficiente care imbunatatesc calitatea somnului, alunga oboseala, reduc perioada de timp necesara instalarii somnului si, foarte important, nu dau dependenta.

BienDormir Forte este indicat persoanelor care lucreaza pe timp de noapte sau in conditii de iluminare artificiala, care schimba fusul orar, persoanelor suprasolicitate in urma unui efort fizic sau intelectual intens, care se confrunta cu oboseala cronica, in urma privarii repetate de somn, dar si persoanelor varstnice, la care secretia fiziologica de melatonina este redusa.

Cum se administreaza BienDormir Forte

Ca sa adormi repede si sa te odihnesti, e recomandat sa iei o capsula BienDormir Forte pe zi, cu aproximativ 30-60 minute inainte de culcare, intre doua si patru saptamani. Poate fi administrat si o perioada mai mare, adica timp de opt saptamani, cu o pauza de patru saptamani, dupa care cura poate fi reluata.

Foto: PR/Guliver