Talia subtire a fost si va ramane mereu in trend, pentru ca unele lucruri nu se demodeaza niciodata. Chiar daca nu ai fost inzestrata cu o silueta tip clepsidra, nu inseamna ca nu o pot avea. Publicatia online fitneass.com a enumerat cele mai eficiente trucuri despre cum sa-ti subtiezi talia in timp scurt. Te invit sa le descoperi!

Poti avea talia definita si subtire, chiar daca ai forma corpului in stil mar. Nu corsetul sau un alt obiect vestimentar care strange la mijloc constituie singurul raspuns la intrebarea cum sa-ti subtiezi talia in timp scurt. Se poate si adoptand in stilul tau de viata cateva trucuri alimentare cu efect maxim si exercitii speciale pentru remodelarea acestei zone.

Reguli de dieta care pun in evidenta talia

Este crucial pentru sanatate – si nu numai – modul cum mancam si ce anume consumam. De aceea, e bine sa tii cont de urmatoarele sfaturi:

  1. Mananca incet, ca sa nu inghiti goluri de aer, pentru ca favorizeaza balonarea si gazele intestinale.
  2. Uita de sucurile acidulate, deoarece produc acelasi efect neplacut. Si la fel si apa minerala.
  3. Evita alimente care fermenteaza in stomac si te baloneaza. Printre acestea se numara varza, broccoli, fasole, mazare, ridichie, branza, mar si para.
  4. La finalul mesei, e bine sa bei un iaurt probiotic, adica simplu, fara adaosuri dulci si cu fructe, pentru a restaura flora intestinala si a imbunatati digestia.

Cum sa-ti subtiezi talia in timp scurt cu exercitii simplu de efectuat

Trebuie sa-ti spunem ca fara miscare nu poti avea o talie trasa prin inel. Pe langa trucurile alimentare, integreaza in programul tau si aceste exercitii usoare, cu efect modelator. Nu-ti rup mai mult de 30 de minute din timpul tau.

Tot ce trebuie sa faci este sa alergi in ritm lent, chiar pe loc, timp de cinci minute, apoi sa faci balans de solduri stanga-dreapta, alte trei minute. In timpul balansului indoaie pe rand genunchii. Continua miscarea, alte trei minute, cu rotari de bazin inspre stanga si spre dreapta.

La final, trebuie sa faci o miscare mai complexa: stai pe spate, culcat, cu genunchii indoiti, avand piciorul stang sprijin pe piciorul drept, si executi 20 de ridicari de trunchi. Apoi faci aceleasi miscari cu celalalt picior. Ca sa fie eficient exercitiul, trebuie sa iti ridici corpul lent, sa iti simti muschii lucrand.

Exercitiu pentru tonifierea taliei

Timp de zece minute pe zi practica un alt exercitiu eficient. Asaza-te pe saltea, pe partea dreapta, cu genunchii indoiti, si intinde bratul drept pe podea. Apoi du bratul stang la ceafa. Coboara cotul stang spre coapsa si revino in pozitia initiala. Repeta exercitiul si pe partea stanga. Ideal este sa executi serii de cate zece miscari pe dreapta si zece pe stanga.

Pentru sculptarea taliei poti tine si cura cu ulei de sofran.

Foto: Guliver

Daca te-a ajutat, acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!