Cea mai buna metoda de a afla necesarul zilnic recomandat de calorii pentru mentinerea greutatii este sa inmultesti numarul actual de kilograme cu 12 si sa adaugi la rezultat 1.000. In majoritatea cazurilor, rezultatul este aproximativ 2.000. Daca, insa, vrei sa slabesti, tine dieta cu 1.500 de calorii pe zi. Poti pierde pana la patru kilograme pe luna.

Pe unele femei le mentine in forma, insa, potrivit freedieting.com, pe cele mai multe, dieta cu 1.500 de calorii pe zi le ajuta sa slabeasca intre 500 de grame si un kilogram pe saptamana. Este atat de usor de urmat, ca nici nu o sa-ti dai seama ca tii cura de slabire.

Poti calcula necesarul tau energetic pe fiecare zi inmultind cu 12 numarul kilogramelor pe care le ai, la care adaugi 1.000 de calorii. Spre exemplu, o femeie care cantareste 50 de kilograme, trebuie sa consume zilnic aproximativ 1.600 de calorii, ca sa-si mentina silueta. Daca vrea sa slabeasca pana la un kilogram pe saptamana, tot ce are de facut este sa reduca aportul caloric cu 500 – 600 de calorii zilnic. Este un mod lent de a slabi, dar este unul sanatos, care nu destabilizeaza sanatatea.

Dieta cu 1.500 de calorii pe zi include 5 mese

Specialistii spun ca poti slabi fara sa tii dieta sau sa reduci consumul energetic mancand putin si des. Astfel, corpul poate digera mai usor mancarea, nu retine toxine si arde mai repede caloriile.

Iata in ce consta meniul de dieta cu 1.500 de calorii pe zi:

Mic dejun

Cereale integrale – o ceasca (190 calorii)

Lapte degresat – o cana si jumatate (135 calorii)

Capsuni – o jumatate de ceasca (27)

Gustare

Omleta din 4 albusuri si un ou intreg (141 calorii)

Grapefuit – o jumatate de fruct (27)

Pranz

Orez brun – o jumatate de cana (108 calorii)

Piept de pui la gratar – 110 g (142 calorii)

Fasole verde – 180 g (60 calorii)

Gustare mai consistenta

Somon – 150 g (207 calorii)

Broccoli – o cana (55 calorii)

Cartofi dulci – 150 g ( 132 calorii)

Cina

Piept de pui la gratar – 110 g (142 calorii)

Dressing light – 3 linguri (68 calorii)

Salata verde, mixta – 2 cani (50 calorii)

Toate insumeaza cu aproximatie 1.484 de calorii, din care 35% proteine, 50% carbohidrati si 15% grasimi.

Exista si o strategie de slabit pentru minus 500 de calorii pe zi

Foto: Guliver

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!