Kilogramele in plus de care nu reusesti sa scapi sunt un cosmar pentru tine? Cu dieta cu 1000 de calorii pe zi poti slabi fara sa te infometezi. Cura pe care ti-o recomandam este una sanatoasa si delicioasa si va fi un adevarat rasfat sa o urmezi.

Dieta cu 1000 de calorii pe zi dureaza trei zile, timp in care trebuie sa consumi ton sau somon, pentru ca acestia sunt bogati in acizi grasi esentiali Omega-3.

Regimul conceput in urma cu peste 25 de ani are, pe langa efectul de slabire, si proprietati de detoxifiere a organismului. Cu aceasta cura poti pierde pana la cinci kilograme dar te poti bucura si de alte beneficii, cum ar fi scaderea colesterolului „rau“ si cresterea nivelului de energie.

Pestele este recomandat in diete pentru ca este o proteina animala de buna calitate, asigura satietate, in combinatie cu alte alimente permise in dieta respectiva, este usor de digerat si metabolizat de organism, are efect de tip antioxidant si continut caloric redus.

Dieta de 1000 de calorii pe zi – model de meniu

Din acest exemplu de meniu pentru o zi poti concepe programul alimentar si pentru celelalte doua zile, combinand mesele intre ele, astfel incat sa nu depasesti un aport zilnic de o mie de calorii.

Atentie, insa, ca, fiind un aport energetic mic, atunci cand revii la meniul obisnuit risti sa te ingrasi la loc daca revenirea nu este treptata. Este obligatoriu ca, in a patra zi, sa nu mananci pana te saturi.

Mic dejun (300 de calorii): salata de rosii (200 g) cu porumb fiert (50g), ton (din conserva – 80 g) si paine (o felie neagra)

Pranz (400 de calorii): somon la gratar ori la cuptor sau ton (din conserva – 80g) cu broccoli fiert sau la abur (250 g) și parmezan (o jumatate de lingurita)

Cina (300 de calorii): salata verde (300 g), porumb fiert (50 g) și ton (in suc propriu – 80 g) si ulei de masline (o lingurita).

Afla si alte retete de slabit!

Foto: Guliver

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!