Nu te dai in vant dupa alergatul in parc si nici banda din sala de fitness nu te mai tenteaza? Avem o veste buna pentru tine! Cu aceste exercitii cardio pentru acasa nu trebuie sa te mai spetesti in vazul lumii ca sa scapi de kilogramele nedorite sau sa-ti lucrezi muschii.

Tot ce trebuie sa faci ca sa obtii maximum de beneficii de la acest tip de miscare este sa depui efort in mod constant si sa cresti treptat nivelul de intensitate si durata efectuarii acestor exercitii cardio pentru acasa. Miscarile tip cardio au un rol important pentru sanatatea organismului, spun cei de la popsugar.com. Echipeaza-te cu haine sport, inarmeaza-te cu o coarda pentru sarituri, pune pe jos un izopren, trage aer adanc in piept si apuca-te de treaba.

Exercitii cardio pentru acasa. Intensifica arderile si intaresc muschii

Oamenii de stiinta spun ca daca reusesti sa faci acest program de miscare, timp de o ora, de cel putin trei ori pe saptamana, slabesti si te mentii in forma. Efortul fizic tip cardio stimuleaza arderea caloriilor. In plus, iti imbunatateste tonusul, te protejeaza de boli cardiace, dar si previne si combate celulita.

Te sfatuiesc ca, inainte sa incepi programul de exercitii cardio pentru acasa, sa faci un control medical. Nu de alta, dar trebuie sa stii daca ai probleme cu inima si predispozitie pentru a face diabet. Aceste exercitii, cum sunt sariturile si flotarile cu saritura, solicita destul de mult organsimul.

Incalzirea

Exercitiul/ Durata de executare

Mers pe loc/ doua minute

Step-ups/ doua minute

Sarit coarda/ doua minute

Exercitii de stretching pentru gat, umeri, brate, picioare, spate/ doua minute

Programul de antrenament

Sarituri pe loc cu forfecari ale bratelor/ doua minute

Genuflexiuni/ un minut

Fandari laterale, pe un picior si pe altul/ cate 20 de miscari

Sarit coarda/ un minut

Genuflexiuni cu saritura/ 15 miscari

Mers pe loc/ un minut

Flotari cu saritura/ 15 miscari

Mers pe loc/ un minut

Fandari in fata/ 20 de miscari

Genuflexiuni/ un minut

Sarit coarda/ un minut

Genuflexiuni cu saritura/ 15 miscari

Sarit coada/ un minut

Step-ups/ doua minute

Mers pe loc/ doua minute

Abdomene, la alegere/ cinci minute

In caz ca vrei sa lucrezi muschii de la burta, iti recomand si cele mai bune exercitii pentru abdomen si nu numai.

Foto: Guliver

Daca te-a ajutat acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!