Exercitii de facut acasa pentru fese: cele mai eficiente sunt genuflexiunile

Acumulezi grasime nu doar in jurul taliei, ci si pe fese? Poti avea un posterior bombat daca faci putina miscare in fiecare zi, timp de cateva minute, nu mai mult. Urmatoarele exercitii de facut acasa pentru fese te pot ajuta sa-ti tonifici musculatura in aceasta zona si sa ai un fund de invidiat.

Muschii fesieri isi pierd tonusul odata cu inaintarea in varsta. Ai zice ca mai este destul timp si iti dau dreptate, dar o miscare mai inteligenta este sa previi, decat sa repari. In timp se depune o cantitate mare de grasime care afecteaza fermitatea posteriorului.

Si odata ce si-a pierdut din suplete, greu il mai readuci la forma de invidiat. Executa aceste exercitii de facut acasa pentru fese si problemele astea nu vor aparea. Nici daca stai multe ore pe scaun. Trebuie sa le faci zilnic, nu mai mult de zece minute.
Sunt usoare si le poti face oriunde, acasa, la sala, in parc sau chiar la serviciu.

Exercitii de facut acasa pentru fese – Genuflexiunile sunt cele mai eficiente

Toate lumea poate face genuflexiuni! Acestea sunt exercitii care-ti tonifiaza in cel mai scurt timp posibil muschii fesieri. Totul este sa cresti constant numarul, adica de la 10 genuflexiuni sa ajungi sa executi chiar 100.

Antrenorii recomanda miscarile diversificate, nu doar un singur fel de genuflexiune. Atfel, risti sa tonifici doar o grupa de muschi.
Urmatoarele tipuri de exercitii de facut acasa pentru fese trebuie sa le efectuezi in opt serii de cate 12 fiecare, timp de o luna. Rezultatele te vor uimi!

Genuflexiuni simple

Stai in picioare, cu picioarele apropiate si cu mainile impreunate in dreptul pieptului. Presează palmele si incordeaza tot corpul.
Fa genuflexiuni fara sa desparti picioarele si du posteriorul cat poti tu de in spate, astfel incat sa fie paralel cu solul.
Pentru inceput sunt de ajuns 12 genuflexiuni în trei serii și dupa cateva zile maresti numarul lor, cu una pe zi, pana ajungi sa faci opt serii.

Genuflexiuni cu piciorul înapoi

In picioare, cu corpul flexat dar încordat și cu pumnii impreunati in dreptul pieptului, si paralel cu linia umerilor, te ridici usor.

Din pozitia ridicat, cu mainile in solduri duci un picior inapoi, il tii in aer cateva secunde, apoi revii in pozitia initială.
Repeta exercitiul si cu celalalt picior. Fa genuflexiunile in trei serii de cate 12 exercitii pe fiecare parte.

Genuflexiuni din departat

Stai drept, cu picioarele departate cat sa nu depaseasca linia paralela a umerilor. Mainile sunt indoite, formeaza unghiuri drepte si sunt dispuse paralel cu solul.

Din aceasta pozitie flexezi picioarele usor si duci posteriorul cat mai inapoi, tinand tot timpul abdomenul incordat.
Este foarte important sa nu relaxezi muschii abdominali. Fa aceste exercitii in sase serii de 12 miscări.

Genuflexiuni din lateral

Stand in picioare, cu picioarele si mainile indoite, cu corpul incordat, te ridici si duci un picior in lateral si il intinzi perfect.
Revii in pozitia de inceput, in genuflexiune.

Fa exercitiul in trei serii de cate 12 miscari pe fiecare parte si mareste numarul seriilor cu cate una pe zi, pana ajungi la sase.

Dintre cele mai bune exercitii pentru fese… criminale se numara si ridicarile in forma de “P”

Foto: Guliver

Daca ti-a fost de ajutor acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa afli si alte informatii utile!