Pages: 1 2

mananci inainte de sport

Cand vine vorba de antrenamentul perfect si de silueta ideala, stii ce sa mananci inainte de sport? Si stii la ce interval inainte de a merge la sala trebuie sa mananci?

Daca mananci inainte de sport cu putin timp, te vei simti inconfortabil. La fel de bine, daca ajungi la sala flamanda nu este solutie.

Ca sa maximizezi potentialul antrenamentului, specialistii Pop Sugar au stat de vorba cu nutritionistii pentru a afla ce si cand trebuie sa mananci inainte de sport!

Pe parcursul intregii zile

Ai nevoie sa te hidratezi bine inainte, in timpul si dupa sport. Asa ca, pana sa vezi ce mananci inainte de sport, atentie sa nu mergi la sala dezhidratata! Daca nu bei apa, rata metabolica scade.

Hidrateaza-te intreaga zi!

Cu doua-trei ore inainte de a merge la sala, ai nevoie de acesti nutrienti

Daca ai in plan o masa cu 2-3 ore inainte de a face sport, specialistii sugereaza sa mananci carbohidrati, proteine si grasimi, pana la 300-400 de calorii maximum.

Ai nevoie de proteine salbe, legume, hummus sau fructe si nuci alaturi de iaurt. Evita mancarurile grase, dar si leguminoasele de tip fasole sau broccoli, intrucat cauzeaza disconfort abdominal si balonare.

Pages: 1 2