Pages: 1 2

mananci inainte de sport

Trebuie sa mananci inainte de sport chiar si cu o ora mai devreme

Pe masura ce te apropii de ora de fitness, trebuie sa te concentrezi pe a avea un aport proteic sanatos. Dieteticienii sugereaza sa mananci cereale cu lapte degresat si sa consumi maximum 200 de calorii.

Acest mix de proteine si carbohidrati te va ajuta sa iti potolesti foamea, este satios si reduce durerile musculare.

Mananca proteine, nuci, carbohidrati

Cu pana la 30 de minute inainte de antrenament

Daca ai la dispozitie doar 15 sau 30 de minute inainte de sala, alege un snack mic si usor de digerat. Ai nevoie sa mananci inainte de sport pana la 25 grame de carbohidrati, precum o banana mica, o lingurita de stafide, o portie mica de sos de mere sau cateva saratele.

Imediat inainte de sala, ai nevoie de un boost de energie

Sa nu sari peste acest pas, pentru ca te va ajuta sa faci un antrenament viguros. Ce mananci inainte de sport, exact inainte? Maximum 15 grame de carbohidrati, spun specialistii citati de Pop Sugar.

Poate fi vorba de jeleuri sau o felie de paine alba. Cheia este sa alegi carbohidrati de acest gen, intrucat nu vor cauza disconfort pe parcursul antrenamentelor.

Inainte de sala ai nevoie de un boost de energie

Snack sanatos post-antrenament

Cu pana la 30 de minute dupa ce ai terminat sesiunea de sport, mananca un mix de iaurt cu carbohidrati si proteine. Asta te va ajuta sa reduci durerile articulare si musculare si, intrucat rata metabolica este crescuta dupa sala, acest snak iti da combustibil sa te refaci.

Poti incerca lapte cu ciocolata sau iaurt ori chiar un baton proteic, daca ai facut sport intensiv. Pot incerca branza de vaci cu o banana sau ananas.

Masa perfecta dupa sport este un iaurt

Citeste si: De la sala direct in club. Cum sa arati sexy dupa antrenamente

Foto: Gulliver

Pages: 1 2