Ti-ai propus ca in 2016 sa scapi de kilogramele nedorite? Ei bine, trebuie sa incepi sa respecti cateva reguli care te vor ajuta sa ajungi la greutatea dorita. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si este esential sa consumi alimente cat mai sanatoase. Cateva sfaturi pentru un mic dejun sanatos te vor ajuta sa faci alegerile cele mai bune si sa slabesti fara sa faci prea mult efort.

News.health.com iti vine in ajutor cu cateva sfaturi pentru un mic dejun sanatos, astfel incat tu sa iti pui in functiune metabolismul si sa scapi de kilogramele nedorite.

Sfaturi pentru un mic dejun sanatos

Nimic nu poate fi mai simplu decat sa slabesti mancand sanatos si corect, iar micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Invata ce si cum sa consumi si bucura-te de un corp de invidiat.

Iata, asadar, ce reguli trebuie sa respecti:

1. Mananca imediat ce te trezesti

Studiile arata ca metabolismul poate arde grasimile mult mai repede daca mananci imediat ce te trezesti. Daca mananci in primele 30 – 60 de minute de la trezire, te vei bucura de o masa sanatoasa si astfel nu vei mai ajunge sa consumi foarte multe alimente nesanatoase pe parcursul zilei si nici nu vei simti nevoia sa mananci mancaruri grele la cina.

2. Consuma proteine

Un mic dejun bogat in proteine te ajuta sa iti mentii greutatea si sa-i oferi corpului tau energia de care are nevoie. Consuma oua fierte sau iaurt grecesc, sunt alimente care iti vor taia pofta de mancare si nu vei mai simti nevoia sa consumi foarte multa mancare in partea a doua a zilei. Mai poti lua proteine si din produsele din soia, cum ar fi tofu sau laptele de soia, dar si din seminte si nuci!

3. Mananca o banana dimineata

Orice mic dejun bogat in amidon rezistent te ajuta sa arzi foarte multe calorii, pentru ca iti forteaza corpul sa arda grasimea din organism pentru a-ti da energie. Bananele sunt bogate in amidon rezistent, asa ca este recomandat sa consumi acest fruct dimineata, la micul dejun, alaturi de un bol de cereale.

Daca ai o alimentatie sanatoasa, trebuie sa incluzi si sportul in programul tau zilnic. Iata cateva exercitii pe care le poti face dimineata!

Foto: Guliver