Tii foarte mult la felul in care arati si urmezi un plan alimentar bine pus la punct, dar, cu toate acestea, ti s-a intamplat sa faci mici excese culinare? Nu trebuie sa iti faci griji! Incearca sa pui in aplicare aceste opt sfaturi oferite de nutritionisti, iar silueta ta nu va fi in pericol

Potrivit mindbodygreen.com, aproape nicio femeie nu reuseste sa tina o dieta stricta, iar acest lucru se intampla din cauza ca sunt foarte multe tentatii in jur. O patratica de ciocolata sau un pahar de sampanie nu ar trebui sa iti puna in pericol silueta, asa ca nu trebuie sa iti faci griji. Totusi, daca consideri ca ai consumat anumite alimente mai mult decat era necesar, este bine sa tii cont de cateva sfaturi oferite de nutritionisti.

Iata 8 sfaturi oferite de nutritionisti

1. Bea o ceasca de ceai inainte sa mergi la culcare

Este recomandat sa consumi o ceasca de ceai inainte de culcare, poate fi ceai verde sau de menta. In acest fel, vei reusi sa elimini excesul de grasimi, iar dimineata vei avea mai multa energie. Este important ca inainte de somn sa nu consumi alimente care contin foarte mult gluten, in acest fel nu vei avea probleme cu digestia.

2. Bea un pahar de apa de trandafiri la prima ora a diminetii

Apa de trandafiri este o sursa foarte buna de antioxidanti si este bogata in vitaminele A,C,D,E si K. Apa de trandafiri ajuta la intarirea sistemului digestiv si la eliminarea substantelor si deseurilor toxice din intestine, reducand simptomele constipatiei sau gastroenteritei.

3. Savureaza fiecare masa

In loc sa te acuzi de fiecare data cand consumi o felie de pizza sau cand bei un pahar de sampanie, incearca sa te bucuri mai mult de acel moment si sa savurezi orice consumi. Este bine sa fii incantata de fiecare data cand ai posibilitatea sa iei masa alaturi de cei dragi sau de prieteni. In plus, atunci cand nu te afli in compania lor, poti sa consumi cateva preparate mai sanatoase, cum ar fi o salata de spanac sau varza kale. Iti recomand sa incerci sa bei si un pahar de apa de cocos, este foarte sanatoasa.

4. Bea un shake in fiecare dimineata

Un shake sanatos si bogat in proteine poate fi alegerea cea mai buna pentru a-ti incepe dimineata. Iti recomand un shake din pudra de patrunjel, lapte de migdale, nuci si fructe de padure congelate. Este delicios si bogat in nutrienti si vitamine.

5. Bea un cocktail sanatos

Daca ai un metabolism lent, iti propun sa bei un cocktail care iti accelereaza procesul de digestie, ajuta la scaderea nivelului de zahar din sange, iti ofera foarte multa energie si este bun pentru detoxifiere. Ce iti trebuie pentru aceasta bautura miraculoasa: otet de mere, scortisoara, stevie si apa. Amesteca bine ingredientele si bucura-te de beneficiile lor.

6. Mananca salate

Salatele sunt foarte sanatoase si iti ofera foarte multa energie. Poti prepara o salata de spanac cu legume si cu zeama de lamaie sau poti opta pentru o salata de rucola cu rosii si branza fara grasime. Vitaminele si proteinele din salate iti vor oferi energie si vei scapa de grijila kilogramelor in plus.

7. Consuma alimente satioase

Daca te pregatesti sa iei masa in familie sau urmeaza sa iei parte la o petrecere unde se va servi foarte multa mancare, iti propun sa consumi cateva alimente satioase inainte. Astfel, nu vei mai simti nevoia sa gusti din toate preparatele si nici nu va mai fi necesar sa iti faci griji in privinta siluetei.

8. Urmeaza o dieta cu supa

Pe ultimul loc pe lista cu sfaturi oferite de nutritionisti se afla dieta cu supa. Aceasta mancare este foarte usor de digerat si poate inlocui cu succes alte preparate. In plus, poti sa incerci cat mai multe retete, de la supa crema pana la supa de linte sau de rosii.

Te gandesti sa pui in aplicare aceste sfaturi oferite de nutritionisti? Incepe cu o dieta cu supa! Iata o reteta de supa crema de fructe de mare care iti va trezi toate simturile!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver