Cele mai bune suplimente pentru masa musculara.

Sa zicem ca vrei sa slabesti putin si sa iti definesti musculatura. Afla care sunt cele mai bune suplimente pentru masa musculara si mergi la sala! Insa nu exagera! Tine cont de feminitate!

Daca deja ai adoptat o dieta sanatoasa si faci exercitii cardio la sala, dar te simti lipsita de vlaga si ti de pare ca nu esti tonifiata, poate ca ar fi bine sa iti definesti musculatura.

Cand vrei iti cresti masa musculara trebuie sa faci un anumit tip de exercitii. Si, eventual, sa cauti cele mai bune suplimente pentru masa musculara. Apoi alege-ti unul dintre ele, pe cel care ti se potrveste, si da-i bataie! Nu uita insa ca cel mai sanatos este sa iti iei energia din alimentatia normala.

Am selectat pentru tine o lista cu cele mai bune suplimente pentru masa musculara de la Mensfitness.com. Dar sunt la fel de potrivite si femeilor.

Cele mai bune suplimente pentru masa musculara. TOP 5

1. Multivitamine

Cand faci mult sport si vrei sa ai o musculatura bine dezvoltata, tine cont de faptul ca pierzi multe vitamine. Studiile arata ca persoanele care fac mult efort fizic pentru a avea o anumita conditie fizica ajung sa aiba deficit de vitamine. Asa ca multivitaminele sunt printre cele mai bune suplimente pentru masa musculara. Ai grija sa iei cantitatea recomandata de medic.

2. Glutamina

Daca efortul fizic te face sa te simti epuizata, glutamina te poate ajuta. Glutamina este un aminoacid semi-esential care poate fi sintetizat de organism, dar, in perioade de stres sau traume, este necesar aportul de glutamina din exterior. Glutamina este prezenta in fiecare celula a organismului uman, dar cel mai mult este prezenta in sange si muschi.

Potrivit Mensfitness.com, glutamina reduce inflamatiile si riscul de infectie. Pentru ca echilibreaza glicogenul din organism, aceasta substanta stimuleaza cresterea masei musculare, potrivit cercetatorilor de la Universitatea Dundee, din Scotia.

3. Acid linoleic conjugat

Acidul linoleic conjugat are acizi grasi omega-3. Cercetatorii de la Universitatea din Winsconsin au aflat ca acest acid gras te poate ajuta sa slabesti si iti ajuta tesuturile musculare. 71 de participanti la un studiu au slabit 2,5 kilograme consumand acid linoleic conjugat.

4. Pudre si batoane proteice

Orice expert ai intreba, iti va spune cat de mare e, pentru cresterea masei musculare, importanta consumului de proteine inainte si dupa ce faci efort fizic. Pentru ca inainte si dupa sala, de obicei, esti la job sau pe drumuri, nu prea ai cum sa iei o masa cu proteine. Asa ca e bine ca macar sa mananci un baton proteic. Chiar si cand nu faci sport si esti pe fuga, in loc sa iti iei ceva de la fast food, e mai bine sa mananci un baton cu proteine. Mai ales daca ai in plan sa mergi la sala ca sa iti lucrezi frumos musculatura. Cand ai putin mai mult timp, fa-ti un shake si pune in el pudra proteica.

5. Creatina

Un grup de cercetatori canadieni au realizat un studio pe o durata de opt saptamani si au descoperit ca cei care consuma creatina ca supliment nutritiv au o rezistenta mai buna la efort fizic. Creatina este unul dintre cele mai bune suplimente pentru masa musculara. Totusi, daca ai de gand sa folosesti asa ceva, ai mare grija! Daca o iei in cantitati prea mari, pot aparea efecte adverse. Potrivit Autoritatii pentru Siguranta Alimentara din Europa, trei grame de creatina pe zi sunt suficiente.

E adevarat ca e placut sa ai muschi bine definiti si supli, dar, orice supliment te-ai hotari sa iei, nu exagera! Nici cu suplimentele, nici cu cresterea masei musculare. E bine sa iti pastrezi feminitatea si gratia trupului.

Acum ca stii cate ceva despre suplimentele bune pentru musculatura, afla si care sunt Cele mai bune superalimente pentru un abdomen plat.

FOTO: Guliver

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii nostre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!