Experimentezi tot felul de diete care vin si trec. E firesc. Dar, ca sa nu renunti la dieta, e bine sa incluzi in rutina ta zilnica schimbari simple.

In fiecare an iti promiti ca vei manca mai sanatos, ca vei slabi, ca vei face sport mai mult si mai des. Si in fiecare an iti incalci promisiunea. Dar sa ai obiceiuri alimentare sanatoase iti va ajuta nu numai corpul, ci si psihicul. Vei vedea ca o sa ai mai multa incredere in tine. Daca mananci mai sanatos si faci sport o sa arati din ce in ce mai bine. Si, astfel, nu o sa mai fii nici stresata sau trista.

Dar iata cateva trucuri, notate de Divinecaroline.com, care nu te lasa sa renunti la dieta, oricat de greu ti s-ar parea cateodata.

Trucuri ca sa nu renunti la dieta

1. Tine un jurnal de dieta

Noteaza-ti tot ce mananci pe durata fiecarei zile, dar si cantitatea. Nu uita de gustari si sucuri. Totul trebuie sa fie pe aceasta lista, de la cafeaua de dimineata pana la paharul de vin cu care iti inchei seara. Numarul de calorii pe care il consuma, in mod normal, o femeie care nu tine dieta este de 2000 de calorii. Deci, daca vrei sa slabesti, trebuie sa consumi mai putin de atat, in jur de 1500 de calorii.

2. Fa un plan alimentar potrivit cu stilul tau de viata

Chiar daca esti la dieta, poti si ar trebui sa mananci in continuare trei mese delicioase pe zi. Ca sa nu renunti la dieta e important sa alegi un regim alimentar care sa iti faca placere. Conteaza cat si ce mananci. Cumpara-ti o carte cu retete de mancare cu putine calorii si experimenteaza!

3. Nu mai cumpara junk food sau mancare care nu iti trebuie

Stii despre ce e vorba. Inseamna fara fursecuri, fara prajituri, sucuri, chipsuri, saratele, inghetata, fast food sau orice alte mancruri sau gustari cu multe calorii, grasimi sau care, pur si simplu, nu au beneficii nutritive. Nu poti manca ce nu ai. Asa ca nu cumpara!

4. Controleaza-ti portiile

Ca sa nu renunti la dieta e necesar sa obtii rezultate. Relativ rapid. O dieta de success inseamna un control riguros al portiilor. Nu manca in fata televizorului ca sa constientizezi ce cantitate de mancare consumi. Ar fi de folos si sa folosesti farfurii mai mici.

5. Tine la indemana gustari sanatoase

Uneori te apuca pofta sa rontai ceva la birou. Se intampla, nu te invinovati pentru asta! Dar ai grija sa ai la indemana ceva sanatos. Cereale sau batoane nutritive sau felii de legume.

6. Sarbatoreste micile victorii

E important sa sarbatoresti micile victorii, mai ales la inceputul regimului alimentar. Asta, daca vrei sa nu renunti la dieta prea repede.

7. Alege-ti un viciu

Ok, ai muncit mult ca sa iti faci un plan de slabit care sa se potriveasca cu stilul tau de viata. Ai incetat sa mai cumperi junk food. Ai stabilit un plan de facut sport. Acum, da-ti voie sa ai un viciu pe care sa il pastrezi pe durata dietei. Poate un pahar de vin seara. Poate o inghetata pe saptamana. Poate un patratel de ciocolata pe zi. Ideea e ca nu trebuie sa te privezi de tot ce iti face placere ca sa slabesti. Dieta inseamna moderatie, nu interdictie.

Acum ca stii ce sa faci sa ca nu te lasi prea repede de dieta, afla si Cum sa-ti pastrezi greutatea ideala dupa ce ai slabit.

FOTO: istockphoto.com