Dieta cu apa calda si miere te scapa de un kilogram pe saptamana

Nu este o gluma, metoda chiar are efect! In caz ca esti sceptica si te intrebi care este principiul dupa care functioneaza aceasta dieta cu apa calda si miere, o sa-ti spun ca, potrivit nutritionistului Mike McInnes, amestecul de zaharuri naturale din miere poate anula pofta de ceva dulce.

Dupa ce a facut cercetari pe cont propriu o perioada mai lunga de timp, Mike a facut o descoperire uluitoare. El a inlocuit zaharul cu miere in timpul zilei, iar seara, inainte de culcare, a baut un pahar cu apa calduta, in care a pus o lingurita cu miere, si a observat ca, in timp, pofta pentru dulciuri a disparut. Totul se intampla la nivel cerebral, in zona responsabila cu declansarea apetitului pentru zahar. Astfel a inventat o dieta cu apa calda si miere, menita sa ajute la pierderea sanatoasa in greutate.

Ia in considerare ca o lingura cu miere are aproximativ 64 de calorii, asa ca nu e indicat sa consumi mai mult de patru-cinci linguri pe zi.

Principiile dietei conceputa de Mike McInnes, explicate si pe dailymail.co.uk, sunt simple si usor de respectat, pentru ca acest plan de regim nu exclude gustarile si deserturile interzise in cele mai multe cure de slabire.

Ingredientul secret: apa calda

Cum poate sa functioneze o astfel de dieta? Mierea te ajuta sa nu mai mananci dulciuri in exces, iar apa calda accelereaza slabirea. Daca bei un pahar mare cu apa calda, de cateva sute de mililitri, dimineata, pe stomacul gol, iti imbunatatesti metabolismul, adica il ajuti sa arda mai repede caloriile ingerate. In plus, apa calda detoxifica organsimul de toxine.

Dieta cu apa calda si miere – reguli de aur

Tinand aceasta dieta poti pierde pana la un kilogram pe saptamana, fara sa te infometezi, fara sa renunti la toate alimentele tale preferate. Tine minte, pierzi un kilogram, nu-l acumulezi.

Inlocuieste zaharul cu mierea

Zaharul este principalul vinovat pentru o multime de boli, inclusiv obezitatea. Cercetarile in domeniu au scos la iveala ca un gram de zahar consumat se metabolizeaza in doua grame de grasime corporala.

Pune miere in locul lui, daca bei ceaiul sau cafeaua indulcite, si o poti folosi si la gatit, cu conditia sa retii ca mierea este de doua ori mai dulce ca zaharul.

Citeste etichetele produselor din comert! Cele mai multe contin zahar si e mai bine sa le eviti, asa cum ar trebui sa se intample si in cazul semipreparatelor, a sosurilor etc.

Mananca cereale integrale, fructe si legume

Evita alimentele bogate in sare, zahar si grasimi si mizeaza pe cele care te hranesc cu adevarat. Obisnuieste-te sa mananci cereale integrale, fructe, legume, peste si fereste-te de dulciuri, cipsuri si sucuri carbogazoase, prajeli, mancare tip fast-food si produse de patiserie.

Opteaza pentru carbohidrati nerafinati

Painea integrala, pastele si orezul brun favorizeaza digestia si dau senzatia de satietate. Dar o zi pe saptamana este necesar sa eviti orice produs care contine carbohidrati, ca sa se regleze nivelul de insulina din corp.

Vrei sa slabesti mai repede? Incearca dieta indiana: cura de slabire in 7 zile (-5 kilograme)

Foto: Guliver