Dieta de 7 zile cu fructe si legume este slaba in calorii si presupune sa mananci numai un anumit tip de alimente. Dar, daca o urmezi, slabesti!

Potrivit My7daydiet.com, dieta de 7 zile cu fructe si legume este un plan de alimentatie sanatoasa pe 7 zile, care ajuta si la detoxifierea organismului si la imbunatatirea functiilor de baza.

Totusi, nu presupune o alimentatie echilibrata si nu este recomandat sa o urmezi pe termen lung.

Cum sa tii dieta de 7 zile cu fructe si legume

Zilele 1 si 2

In prima zi din dieta de 7 zile cu fructe si legume, poti sa mananci orice fructe vrei, in afara de banane. Cei care sustin acest tip de dieta spun ca, datorita faptului ca fructele sunt naturale, acestea vor normaliza organismul si il vor pregati pentru zilele urmatoare, ajutand digestia.

In ziua a doua poti sa mananci atatea legume cate doresti. Este recomandat ca prima masa sa fie un cartof. Copt sau fiert, nu conteaza. Si asta pentru ca iti da energie.

Dieta de 7 zile cu fructe si legume permite sa consumi doar o lingurita de ulei de masline pe durata unei zile pentru a asezona legumele.

In afara de fructe si legume simple, ai voie sa iti faci si o asa-zisa “Supa-Minune”. O poti face din ceapa, ardei verde, rosii, varza si telina, pe care le fierbi impreuna 45 de minute.

Ziua 3

Ziua a treia din dieta de 7 zile cu fructe si legume combina primele doua zile. Ai voie sa mananci orice fructe si legume, mai putin banane si cartofi. E recomandat sa incepi ziua cu fructe si sa mananci legume la pranz si la cina, de preferat salate sau stir fry. Ai voie si “Supa-Minune”.

Zilele 4 si 5

In zilele 4 si 5 ai voie sa mananci ce nu ai mancat in prima zi de dieta.

In ziua a patra, e bine sa mananci pana la opt banane si sa bei si trei pahare cu lapte degresat, ca sa suplinesti calciul si potasiul care ti-au lipsit in primele zile de dieta.

In ziua a cincea, e bine sa incluzi si ceva proteine, asa ca mananca peste sau tofu. Ca sa permiti curatarea organismului, mananca si rosii, care te ajuta sa ai un tranzit intestinal bun. Se recomanda intre sase si opt rosii in aceasta zi. La orice ora din aceasta zi ai voie si supa.

Zilele 6 si 7

In ziua a sasea din dieta de 7 zile cu fructe si legume trebuie sa mananci la fel ca in ziua a cincea, doar ca vei inlocui rosiile cu alte legume.

In ziua a saptea, e recomandat sa mananci fructe si legume cat mai variate, impreuna cu o jumatate de cana de orez brun. Si in aceasta zi ai voie “Supa-Minune”.

Multe dintre alimentele consumate pe parcursul acestei diete sunt bogate in fibre, ceea ce te face sa te simti satula mai mult timp. In felul acesta, nu risti sa mananci atat de mult incat sa ajungi la numarul de calorii recomandat zilnic. Si, consumand mai putin calorii, vei slabi. Totusi, dieta de 7 zile cu fructe si legume iti da o multime de substante nutritive, necesare pentru organism.

Potrivit My7DayDiet.com, dieta poate fi tinuta o data pe luna. Totusi, ai grija sa nu o tii prea des! E important sa ai o dieta echilibrata, care sa contina si fibre si proteine!

Acum sa stii si aceasta dieta, afla si 10 reguli de dieta de la greci, care te ajuta sa slabesti.

FOTO: Guliver

Daca ti-a fost util acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole folositoare!