Smoothie pentru dieta de micsorare a stomacului

Dieta de micsorare a stomacului este un program de 28 de zile propus de Dr Oz si care vine in sprijinul tuturor celor care s-au cam saturat de curele de slabire prelungite, pe etape si, adesea, cu rezultate abia perceptibile.

Aceasta dieta de micsorare a stomacului, spune Dr Oz, este conceputa special pentru a elimina balonarea, pentru a arde grasimile si a micsora stomacul in numai o luna. Un plus pe care il are acest program este acela ca este flexibil si poate fi inceput oricand si imbina alimentatia sanatoasa cu miscarea, fara a impune un regim draconic in vreuna dintre ele.

Tot ce trebuie sa faci este sa elimini din alimentatie zaharul, sucurile, inclusiv pe acelea care contin indulcitori sau alti substituti artificiali ai zaharului, alimentele semipreparate si pe cele procesate, lactatele si alcoolul. Si, foarte important, spune initiatorul acestui program de 28 de zile, trebuie ca, intre orele 9 seara si 9 dimineata, sa nu consumi niciun aliment si nicio bautura.

De asemenea, Dr Oz recomanda, pentru micul dejun o jumatate de avocado – pe care il poti consuma intins pe o felie de paine integrala prajita, sub forma unui smoothie cu ciocolata sau impreuna cu un ou ochi, gatit la cuptor chiar in scobitura pe care o lasa samburele de avocado.

Totodata, el recomanda si doua gustari zilnice care sa contina fie doua linguri de unt de migdale, fie o mana de nuci, alune de padure sau caju.

La pranz, este indicat sa mananci un amestec de fructe si fibre – salata si mere sau zmeura si varza, in timp ce pentru cina iti recomanda una dintre urmatoarele cereale: quinoa, hrisca, taitei de ovaz sau mei si o cantitate nelimitata de legume verzi.

Esential in acest program este insa un preparat pe cat de usor de facut, pe atat de sanatos:

Smoothie pentru dieta de micsorare a stomacului

INGREDIENTE

2 cani de spanac
2 cani de apa
1 castravete
2 frunze de telina
1 para cu tot cu coaja
sucul de la 1 lamaie

PREPARARE

Pune in blender spanacul si apa si amesteca. Adauga castravetele, frunzele de telina si amesteca
din nou. Adauga para si amesteca iar, pana ce obtii un smoothie de consistenta dorita.
La final, incorporeaza zeama de lamaie si bucura-te de acest smoothie cu un gust extraordinar.

O portie are 96 de calorii.

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante! 

Foto: Guliver