O dieta eficienta si rapida care merita incercata este cea care presupune consumul a maximum 1200 de calorii pe zi. Poti slabi 5 kilograme!

Cauti cea mai rapida solutie ca sa slabesti pentru ca tocmai ai fost invitata la o petrecere. Daca vrei ca, in doua saptamani, sa incapi in jeansii skinny, incearca o dieta eficienta si rapida.

Aceasta dieta de 1.200 de calorii a fost gandita de expertii Eatingwell.com in asa fel incat sa ai parte de gustari delicioase si echilibrate nutritiv, dar care sa te ajute si sa slabesti.

Dieta eficienta si rapida cu 1.200 de calorii

Dieta eficienta si rapida presupune consumul a 1.200 de calorii zilnic, vreme de 7 zile. Ca sa nu stai tu sa calculezi, incearca acest plan de dieta eficienta si rapida, gata facut.

Ziua 1

Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat, 1 portocala, 1 ceasca de cereale integrale.

Gustarea de dimineata: 1 ceasca cu bucati de pepene galben.

Pranz: Paste de orez cu legume, o chifla mica din faina integrala, 1 ceasca de lapte degresat, 1 baton de ciocolata amaruie, fara zahar.

Gustarea de dupa amiaza: 2 linguri de hummus, tulpini de telina.

Cina: ½ ceasca de orez brun gatit, fasole verde sau galbena cu ciuperci facute la abur, cod la gratar cu sos facut din ulei de masline, rosii si capere, ½ dintr-o banana mica.

Ziua 2

Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat, 1 banana mica, 1 ceasca de cereale integrale.

Gustarea de dimineata: 1 fruct si 1 baton de granola.

Pranz: Salata cu creveti picanta, 2 cesti de salata verde tocata, 1 chifla integrala mica, inghetata din iaurt cu fructe congelat.

Gustarea de dupa amiaza: Iaurt cu lamaie degresat, indulcit cu stevia.

Cina: 1 ceasca cu varza de bruxelles facuta la abur, peste la cuptor in fulgi de migdale, 2/3 ceasca de cuscus fiert, 1 piersica.

Ziua 3

Mic dejun: 1 briosa din faina integrala, 1 ceasca de lapte cu putine grasimi, 1 ceasca de afine, 1 lingurita de crema de branza degresata.

Gustarea de dimineata: 1 mar mic.

Pranz: 1 ceasca de salata mixta, 1 lingura cu dressing de branza pentru salata, 1 tortilla, ½ ceasca de bucati de ananas proaspat, nu din compot, 1 felie de paine cu faina de ovaz.

Gustarea de dupa amiaza: Iaurt cu lamaie degresat, indulcit cu indulcitor.

Cina: Spanac sotat, 1 ceasca de lapte cu putine grasimi, creveti cu mango si busuioc, ½ ceasca de quinoa fiarta, 1 nectarina.

Ziua 4

Mic dejun: 1 ceasca de lapte cu putine grasimi, ½ ceasca de fulgi de ovaz fierti, cateva fructe uscate, fara zahar adaugat, 2 nuci.

Gustarea de dimineata: 1 kiwi.

Pranz: 1 ceasca de salata mixta, 1 lingura cu dressing caesar pentru salata, 1 portie de peste la gratar sau la cuptor, 1 felie de paine cu faina de ovaz, 1 ceasca cu bucati de pepene galben.

Gustarea de dupa amiaza: 1 ceasca de afine, 1 ceasca de lapte degresat.

Cina: ½ ceasca de orez brun gatit, peste la gratar, dovleac copt, ½ ceasca de guinoa gatita, 1 nectarina.

Ziua 5

Mic dejun: 1 ceasca de lapte cu putine grasimi, 1 ou gatit jumari, 1 felie de paine cu putine calorii, facuta din faina de ovaz, ½ grapefruit.

Gustarea de dimineata: Iaurt cu fructe naturale, facut in casa, fara indulcitor.

Pranz: 1 ceasca de lapte degresat, 1 ceasca de salata mixta,1 lingura cu dressing slab in calorii, supa de boabe de fasole alba, 2 felii de paine cu ovaz.

Gustarea de dupa amiaza: ½ ceasca de piure de mere neindulcit.

Cina: ½ ceasca de quinoa gatita, peste la gratar, 1 ceasca de capsuni.

Ziua 6

Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat, 1 briosa cu faina integrala, 1 lingurita cu unt de arahide, 1 lingura cu gem fara zahar.

Gustarea de dimineata: 1 portocala.

Pranz: Salata, 1 ceasca de lapte degresat, 1 chifla mica, integrala, 1 ceasca de bucati de pepene verde.

Gustarea de dupa amiaza: 1 iaurt.

Cina: Cod gatit cu ceapa, rosii si portocale, 2/3 ceasca de orez brun, fiert, salata cu sparanghel cu mazare, 1 ceasca de pepene galben.

Ziua 7

Mic dejun: 1 ceasca de lapte degresat, 1 pruna.

Gustarea de dimineata: 1 mar mic.

Pranz: 1 burger vegetal, 1 chifla din faina integrala, 1 caisa.

Gustarea de dupa amiaza: Cateva bete de morcovi cruzi cu sos salsa.

Cina: 1 ceasca de lapte degresat, 1 bol mic de salata mixta, 1 lingura cu sos caesar cu putine calorii, o bucata de peste la gratar, ½ ceasca de orez brun fiert, 1 piersica.

Daca vei tine aceasta dieta eficienta si rapida vei vedea rezultatele dorite. Chiar daca este rigida, pentru ca iti impune un plan strict al meselor, vei sti astfel ca nu depasesti numarul de calorii zilnice ca sa reusesti sa slabesti.

Intr-o saptamana, vei reusi sa slabesti 4-5 kilograme, dupa cum promite Eatingwell.com.

Acum ca stii ce program alimentar sa urmezi ca sa slabesti intr-o saptamana, afla si cum se tine Dieta raw pentru 30 de zile: detox, slabire si energie.

FOTO: istockphoto.com