Cum sa tii o dieta pentru abdomen.

O talie mai subtire in numai 7 zile? Se poate! Tine aceasta dieta pentru abdomen si respecta cateva reguli simple. Apoi masoara-te!

Dieta pentru abdomen plat presupune eliminarea alimentelor toxice care favorizeaza depozitarea grasimii. Asa ca fara alcool, fara zahar si fara alimente procesate! Trainerul James Duigan a gandit o dieta pentru abdomen ce dureaza sapte zile, potrivit Indiatimes.com. Ea este bazata pe mult peste si vegetale.

Reguli de dieta pentru abdomen

Pentru ca dieta pentru abdomen sa dea roade, dincolo de cele sapte zile cu un regim alimentar strict, e bine sa respecti cateva reguli de bun simt.

1. Renunta la cafeina, zahar, alcool si produse procesate.

2. Permite-ti o data pe saptamana sa „inseli” dieta. O data pe saptamana mananca ce vrei tu, chiar daca sunt paste sau ciocolata.

3. Ia suplimente cu ulei de peste. Ard grasimile si furnizeaza acizi grasi esentiali.

4. Ia intotdeauna micul dejun. Mananca in decurs de o ora dupa ce te-ai trezit. Daca nu ai timp, mananca macar un fruct sau niste nuci.

5. Nu manca dupa 8 seara. Daca iei o cina prea consistenta seara nu e prea bine pentru digestie si greutate.

Meniu pentru un abdomen mai plat in 7 zile

Ziua 1

Mic dejun: Omleta din trei albusuri de ou, fasii de ardei si spanac proaspat.

Gustare: Un mar.

Pranz: Peste la gratar, salata verde, ardei rosu, fasole verde si 1/4 lingura cu ulei de masline.

Gustare: O salata de castraveti.

Cina: Peste cu broccoli facut la aburi.

Ziua 2

Mic dejun: Doua felii de branza slaba si o mana de frunze de varza kale gatita stir-fry.

Gustare: Un fruct.

Pranz: File de peste la cuptor cu salata mixta si 1/2 lingura de ulei de masline.

Gustare: Broccoli la cuptor.

Cina: Somon cu fasole verde la aburi si marar.

Ziua 3

Mic dejun: Somon afumat si spanac

Gustare: Un ardei rosu

Pranz: Peste la grill cu salata si putin ulei de masline.

Gustare: O jumatate de avocado cu o felie de paine prajita.

Cina: Doua felii de branza slaba cu broccoli sau spanac.

Ziua 4

Mic dejun: Jumari de oua facute dintr-un galbenus si doua albusuri, o rosie si fasole verde.

Gustare: Un fruct.

Pranz: Cod file la cuptor cu satala de rosii.

Gustare: Dovlecel la gratar cu zeama de lamaie.

Cina: Peste la aburi cu salata verde.

Ziua 5

Mic dejun: 1/4 avocado si un castravete mic, o felie de paine prajita.

Gustare: Un ou fiert tare cu o jumatate de ardei rosu.

Pranz: 150 de grame de creveti la gratar, salata verde cu rosii, ulei de masline.

Gustare: Un pumn de migdale

Cina: Peste cu broccoli la aburi.

Ziua 6

Mic dejun: Peste la gratar cu ardei copt si dovlecel la gratar.

Gustare: O rosie cu un castravete mic.

Pranz: Peste cu salata verde si broccoli la aburi.

Gustare: Cinci nuci pecan.

Cina: Peste la gratar cu fasole verde si broccoli.

Ziua 7

Mic dejun: Omleta din doua oua, rosii la gratar si piure de spanac.

Gustare: Cinci nuci

Pranz: File de cod cu sparanghel la aburi si salata verde.

Gustare: Un castravete.

Cina: Peste cu broccoli sau fasole verde.

Fitnessmagazine.com a facut si o lista cu alimentele cele mai bune pentru a nu depune grasime pe burta. Asa ca, dupa ce termini aceasta dieta pentru abdomen de sapte zile, include aceste alimente in meniul tau si nu uita de regulile de mai sus. Iata ce poti manca: migdale, oua, soia, mere, coacaze, verdeturi, iaurt, supa de legume, somon si quinoa.

Acum ca stii ce poti face ca sa fii mai supla in numai cateva zile, afla si cum este Dieta indiana: cura de slabire in 7 zile.

FOTO: istockphoto.com