Te-ai intrebat vreodata daca faci greseli la micul dejun si cat de grave sunt? Uneori, mai trisam – bem doar o cafea si manacam un croissant dulce, insa alteori gresim fara sa stim. Iata doar un exemplu: nu mancam suficiente proteine ori mancam proteinele care nu trebuie… Iti spunem 4 lucruri esentiale pentru micul dejun sanatos.

Micul dejun sanatos – Cerealele cu zahar se numara printre marile greseli de la micul dejun.

1. Micul dejun sanatos – Faci micul dejun prea caloric

Mananci multe cereale indulcite – sunt pline de zahar si sunt nesanatoase. In plus, iti dau un boost de energie pe moment, dupa care ti se face foame repede. Partea si mai proasta este ca, manancand mai mult zahar, organismul iti va cere si mai mult.

Alegi produsele de patiserie. Un croissant, un covrig, o gogoasa ar trebui sa fie exceptii si nu regula la micul dejun! Sunt bogate in zahar si grasimi rele care cresc aportul caloric.

Bei multe smoothie-uri si sucuri de fructe. Nu ne intelege gresit, sunt foarte sanatoase, insa cand le faci numai din fructe, poti creste enorm numarul caloriilor. Adauga intotdeauna si legume la smoothie-uri si sucuri.

Foto: Guliver