Ingrediente pentru smoothie sport

Te-ai fi gandit ca uleiul de masline este binevenit in smoothie-urile cu care te indulcesti sau te energizezi? Noi nu. Si nu este singurul ingredient atipic cu care-ti poti imbunatati bauturile sanatoase! Iata cateva ingrediente pentru smoothie mai putin folosite!

Smoothie-urile din fructe sunt ce-i drept delicioase insa n-ar trebui sa te limitezi strict la retete clasice. Pe langa fructe mai poti adauga si alte ingrediente pentru smoothie care confera sucului o consistenta cremoasa sau il transforma intr-o doza-soc de energie!  

Ingrediente pentru smoothie – Uleiul de masline: Surpriza! Nu se foloseste doar in dressingul salatelor. Conform unui studiu facut de oamenii de stiinta de la Purdue University, uleiul de masline iti ajuta corpul sa absoarba mai mult nutrienti din smoothie. Iar grasimile monosaturate pe care le contine sunt bune pentru inima. Daca alegi un ulei de masline care nu are un gust foarte intens nu vei schimba cu nimic aroma smoothie-ului, ba din contra, va deveni mai cremos. Nu folosi mai mult de o lingura de ulei de masline ca sa nu-ti transformi smoothie-ul intr-o bomba calorica.

Cafeaua inainte de sport atenueaza durerile musculare de dupa antrenament

Ingrediente pentru smoothie – Cafeaua rece: Parerile sunt impartite cand vine vorba de cafea. Insa iti putem spune ca un studiu recent realizat a aratat ca daca bei cafea inainte sa faci sport te vei simti mai bine la antrenament si nici nu vei mai resimti atat de puternic durerile musculare dupa. Noua ne place smoothie-ul cu cafea, piure de banane, gheata si lapte de migdale.

Ingrediente pentru smoothie

Ingrediente pentru smoothie – Verdeturile proaspete: Adauga o aroma unica si contin de asemenea multi nutrienti. Spre exemplu o lingura de patrunjel tocat are 8% din doza zilnica recomandata de vitamina C, busuiocul are foarte multa vitamina K, menta ajuta digestia, iar coriandrul este bogat in antioxidanti.

Ingrediente pentru smoothie – Untul de migdale: Daca nu prea te dai in vant dupa smoothieuri atunci adauga o lingura de unt de migdale in cel pe care tocmai ti l-ai preparat. Va deveni instant mai cremos si va fi totodata imbogatit cu o doza de proteine, magneziu, fier si vitamina E.

Incearca si o reteta delicioasa de smoothie energizant!

Foto: Thinkstock