Tii o cura de slabire si ai tot timpul senzatia ca iti e foame? Adauga la mesele principale alimente satioase, care sa te satura cateva ore bune, fara sa te incarce cu calorii suplimentare! Noi deja le-am notat!

Tii o cura de slabire si ai tot timpul senzatia ca iti e foame? Adauga la mesele principale cateva alimente satioase! Am facut o lista pentru tine!

O lista cu alimente satioase in dieta

1. Ouale sunt alimente satioase – ele sunt o proteina completa, care, odata digerata, elibereaza hormoni in tractul intestinal ce suprima apetitul.

Combina ouale cu legume, bogate in fibre, ca sa le faci si mai satioase!

2. Cartofii copti. In urma unui studiu care masura satietatea a 38 de alimente, inclusiv orezul brun si painea integrala, participantii au pus cartofii pe primul loc.

Ca sa fie sanatosi, trebuie sa-i consumi copti sau fierti. In acest fel isi pastreaza vitaminele si fibrele!

3. Supele din leguminoase boabe – linte, fasole, naut. Au un continut mare de apa si fibre, ceea ce inseamna ca te vor satura fara sa-ti dea calorii suplimentare!

Mananca supa fara paine! Leguminoasele boabe sunt suficient de satioase!

4. Iaurtul grecesc este cunoscut ca fiind un aliment care ajuta la slabire. Asta fiindca este bogat in proteine (contine de doua ori mai multe proteine decat iaurtul obisnuit) si slab in zaharuri.

Savureaza-l alaturi de alte alimente satioase pe care ar trebui sa le introduci in dieta ta: zmerura, cereale, migdale.

Foto: Guliver