Nu spunem sa nu faci sport. Dar daca ai motive serioase care te impiedica sa mergi la o ora de cardio sau chiar si la pilates, iata cateva metode super-ingenioase pentru arderea caloriilor!

Iata cateva metode ingenioase pentru arderea caloriilor, pe care le poti aplica atunci cand nu ai timp sa mergi la sala

5 trucuri pentru arderea caloriilor

Stai in picioare la birou, in timp ce lucrezi la laptop. Chiar si o ora-doua. Cand stai in picioare, muschii si inima trebuie sa lucreze ca sa-ti mentina corpul in aceasta pozitie.

Vei arde cu 20% mai multe calorii decat atunci cand stai jos.

Arderea caloriilor – Mergi! Mersul arde in jur de 220 de calorii pe ora.

Parcheaza masina mai departe de serviciu si ia-o pe jos pana la birou, fa o plimbare dupa fiecare masa ca sa-ti intensifici metabolismul, iesi in parc de cate ori ai ocazia.

Arderea caloriilor – Respira corect. Cand respiri corect, contractiile ritmice ale vaselor abdominale ajuta la o mai buna circulatie a sangelui in corp, ceea ce creste si cantitatea de oxigen si rata metabolica. Iar acest proces ajuta corpul sa arda mai multe calorii.

Trage aer in piept puternic, pe nas, tine-l cateva secunde, si elibreaza-l pe gura.

Arderea caloriilor – Ia-o pe scari! O persoana de 60 de kilograme va arde 10 calorii pe minut urcand scarile. Poate nu pare mult, daca urci scarile de 3 ori pe zi, vei pierde 30 de calorii, iar pe saptamana se va ajunge la 150 de calorii.

Arderea caloriilor – Mananca micul dejun – e important fiindca iti pune metabolismul in miscare de la prima ora. Daca sari peste micul dejun, corpul nu incepe sa arda calorii decat la pranz, cand ai prima masa.

Foto: Guliver