ingrediente energizante smoothie

Se poate sa ai energie si fara cafeina! Un simplu smoothie in care incluzi aceste ingrediente energizante te ajuta sa faci fata fara efort unei zile agitate.

E greu sa fii plina de viata cand ai zi de zi o agenda plina, iar adesea sarcinile continua si dupa incheierea orelor de lucru. Insa anumite ingrediente energizante din natura sunt surse perfecte de energie pe care le poti folosi cu incredere pentru ca nu au… efecte secundare!

Cand esti tentata sa mai bei o cana mare de cafea sau sa te „revigorezi” cu un baton de ciocolata incearca un smoothie verde cu unul, doua sau trei ingrediente energizante. In scurt timp n-o sa-ti mai fie dor nici de cafeina si nici de zahar.

Bauturi naturale cu ingrediente energizante

Cele mai multe bauturi sportive contin si electroliti, dar au si mult zahar   

Ingrediente energizante – Apa de cocos. Sunt si alte lichide pe care le poti adauga in smoothie-urile tale in afara de apa plata, iar apa de cocos este minunata pentru ca desi are putine calorii contine electroliti naturali precum sodiu si potasiu. Fiecare dintre noi transpira si de aceea e important sa avem o sursa constanta de electroliti ca sa nu obosim. Cele mai multe bauturi sportive contin de asemenea si electroliti, dar ele au si mult zahar.

Ingrediente energizante – Castravetii. Multi oameni nu stiu ca aceste legume sunt considerate energie in stare pura. Castravetii contin carbohidrati, dar nu si grasime, colesterol sau sodiu. Plus ca sunt o sursa excelenta de vitamina A, C si K, potasiu si mangan.

Ingrediente energizante – Spirulina. Aceasta microalga verde-albastra este una dintre cele mai bogate si mai complete surse alimentare din lume. Are peste 100 de tipuri de nutrienti si 60% din continutul ei este reprezentat de proteine. Este echivalentul din natura al unei bauturi energizante. Iar nutrientii continuti de ea nu te ajuta doar sa-ti incarci bateriile, ci si sa te concentrezi mai bine la toate sarcinile pe care le ai de indeplinit de-a lungul unei zile.

Foto: Thinkstock