carbohidrati pentru slabire

De multe ori ne dorim sa slabim, insa dieta este dificila din cauza ritmului de viata extrem de solicitant. O solutie ar fi sa scazi cantitatea de carbohidrati consumati. Iata niste sfaturi de la ideadigezt.com.

Nu este foarte complicat sa reduci consumul de carbohidrati daca vrei sa slabesti. Poti sa iei lucrurile incet-incet, pentru a te obisnui cu noul regim.

6 trucuri pentru a reduce consumul de carbohidrati

Intelege cum functioneaza carbohidratii. Acestia sunt unul dintre cele trei macronutriente principale din alimentatie, pe langa grasimi si proteine. Carbohidratii sunt esentiali pentru corp: ajuta la crestere si la reglarea metabolismului. Ei se gasesc de obicei in paine, paste si orez, dar sunt prezenti si in fructe sau legume.

Afla daca o dieta slaba in carbohidrati e buna pentru tine. Dietele cu putin carbohidrati au fost o perioada la moda, dar un asemenea regim alimentar s-ar putea sa nu fie potrivit pentru tine si pentru stilul tau de viata.

Corpul tau ia carbohidratii si ii transforma in glucoza sau, mai bine zis, zahar. Acesta devine energia de care are nevoie corpul tau in fiecare zi. Daca ai un stil de viata activ, atunci tot acest combustibil va fi consumat si nu se va depozita. Daca nu, zaharul devine grasime in corpul tau si te vei ingrasa. Atsfel, trebuie sa faci in asa fel incat sa reduci carbohidratii in concordanta cu activitatile tale.

Afla diferenta intre carbohirdati simpli si complecsi. Carbohidratii simpli sunt facuti din cereale rafinate. In timpul procesului de rafinare, acestia isi pot pierde elementele benefice pentru tine. Astfel, trebuie sa elimini painea alba si mancarea procesata intens. Cand consumi prea multe asemenea alimente, creste riscul de a te ingrasa si de a avea alte probleme de sanatate, precum diabet si disfunctii cardiovasculare.

Evita aceste mancaruri. Atunci cand iti planuiesti dieta slaba in carbohidrati, ar fi bine sa consumi intre 50 si 150 de grame pe zi. De aceea, este bine sa eviti painea alba, orezul alb, blatul de pizza, briose, biscuiti, clatite, chifle de hot dog sau de burger, care contin carbohidrati simpli.

Consuma aceste alimente. Fasolea, painea din faina integrala, orezul brun si cerealele contin carbohidrati complecsi, mult mai buni pentru regimul tau.

Nu elimina complet carbohidratii. Ai nevoie de carbohidrati complecsi in dieta ta. Printre acestia se numara amidonul, pe care corpul tau il transforma cu usurinta in energie, fibrele, care te ajuta foarte mult in procesul digestiv si alte vitamine si minerale esentiale pentru a ramane sanatoasa.

Citeste si: “Carbohidratii obligatorii in dieta vegetariana

Foto: Guliver