Dieta Copenhaga

Dieta Copenhaga sau dieta daneza este recunoscuta ca fiind drept una dintre cele mai dificile metode de slabit, dar eficienta acesteia nu poate fi contestata. Specialistii o recomanda cu incredere in lupta apriga dusa impotriva kilogramelor nedorite.

Te anunt de acum ca vor urma 13 zile cu multe restrictii alimentare, dar iti recomand pentru motivatie sa vizualizezi deja rezultatul: o silueta asa cum ti-ai dorit! Inca o veste buna este ca dupa cele 13 zile vei putea sa mananci normal, dar te sfatuiesc sa respecti principiile unei alimentatii echilibrate.

Dieta Copenhaga: principii de baza si avantaje

Dieta Copenhaga nu este la fel ca alte cure de slabit pe care le-ai urmat pana acum, ceea ce te va surprinde inca de la inceput. Probabil te-ai obisnuit cu dezamagirea ca multe diete te ajuta sa slabesti, dar nu si sa iti mentii aceeasi greutate vreme indelungata. Cu alte cuvinte, visul unei siluete armonioase pare de multe ori doar un miraj ce nu dureaza prea mult. Dar lucrurile stau complet diferit in cazul acestei metode. Nu mai trebuie sa iti faci grija ca te vei ingrasa timp de doi ani de acum incolo, ne anunta specialistii de la fitneass.com.

Dieta Copenhaga stimuleaza metabolismul corpului, astfel ca vei reusi sa te mentii mai usor in forma chiar si dupa ce inchei aceasta etapa alimentara. Important este sa nu renunti la cura, ci sa o urmezi nici mai mult, nici mai putin de 13 zile, timp in care poti sa slabesti in jur de 7-16 kg, in functie de organism.

Reguli

  1. Urmeaza dieta Copenhaga intr-o perioada in care stii ca iti va fi mai usor sa ii respecti principiile alimentare.
  2. Daca ai facut vreun pacat culinar (dulciuri, cocktailuri), cel mai bine este sa renunti la cura, altfel rezultatele sunt compromise.
  3. Ia in considerare ca nu mai poti sa tii cura timp de 6 luni daca ai renuntat brusc la ea.
  4. Daca urmezi dieta pas cu pas timp de 13 zile, nu mai reveni la metoda doi ani de acum incolo.
  5. Ai voie sa folosesti in prepararea retetelor usturoi, piper, oregano si alte ierburi aromatice, dar niciodata sare.
  6. Poti sa revii la o alimentatie normala dupa cele 13 zile, dar este recomandat sa faci o trecere treptata in primele doua saptamani, astfel incat organismul sa aiba timp sa se refaca.
  7. Pe perioada celor 13 zile, evita sa efectuezi activitate fizica intensa pentru ca organismul tau va fi slabit din cauza continutului caloric redus.

Dieta Copenhaga: tot ce trebuie sa stii despre meniul unei diete de succes

Mai jos gasesti planul dietei Copenhaga pe care iti recomand sa il urmezi cu strictete. Doar asa vei reusi sa te bucuri de rezultatele finale.

Ziua 1

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie)

Pranz: un ou fiert tare, 200 g de spanac fiert si o rosie medie

Cina: friptura de soia cu salata verde, zeama de lamaie si ulei de masline

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie)

Pranz: 150 g de soia gatita la cuptor + un iaurt vegan

Cina: peste la grill cu o salata verde cu dressing de suc de lamaie si ulei de masline + un fruct la alegere

Ziua 3

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast

Pranz: doua oua fierte tari cu putina soia, o rosie medie si cateva frunze de spanac

Cina: o supa de telina si rosii + un fruct la alegere

Ziua 4

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast

Pranz: 200 ml de suc de portocale ori de mere + iaurt vegan

Cina: un ou fiert tare si un morcov mare razuit + o bucatica de branza tofu fara sare

Ziua 5

Mic dejun: nimic

Pranz: 150 g de somon cu lamaie

Cina: 100 g de peste la grill + salata verde cu telina fara dressing

Ziua 6

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast

Pranz: un ou fiert tare si un morcov razuit

Cina: 150 g de peste la grill + salata verde cu dressing de lamaie

Ziua 7

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (fara indulcitori)

Pranz: Nimic (se bea multa apa)

Cina: 200 g de friptura de soia + un mar

Ziua 8

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie)

Pranz: doua oua fierte tari, o rosie medie si 200g de spanac fiert

Cina: 200 g de peste la grill + o salata verde cu dressing de lamaie

Ziua 9

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie)

Pranz: o bucata mica de soia cu iaurt raw vegan

Cina: 200 g de peste la grill + o salata verde cu dressing de lamaie

Ziua 10

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast
Pranz: putina soia, doua oua fierte tari si o salata verde cu dressing de lamaie si ulei de masline

Cina: o supa de telina si rosii + un fruct la alegere

Ziua 11

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast

Pranz: 200 ml de suc de portocale ori de mere + iaurt vegan

Cina: un ou fiert tare si un morcov + putina branza tofu fara sare

Ziua 12

Mic dejun: un morcov razuit cu putin suc de lamaie stors pe deasupra

Pranz: 200 g de somon fiert cu lamaie

Cina: 200 g de soia la cuptor + salata verde cu telina fara dressing

Ziua 13

Mic dejun: o ceasca mare de ceai negru ori de cafea (lichidele pot fi indulcite cu extract de stevie) + o felie de paine toast

Pranz: doua oua fierte tari + un morcov razuit si stropit cu lamaie

Cina: 250 g de peste la grill + salata verde cu dressing de lamaie

Dieta Copenhaga reprezinta o provocare mare pentru oricine, dar rezultatele finale merita orice efort!

Citeste si: Ce presupune dieta volumetrica?

Foto: Guliver