Dieta de 10 zile cu mere

Cum poti sa pierzi in greutate fara ca organismul tau sa aiba de suferit? Urmeaza dieta de 10 zile cu mere dupa planul recomandat de top-diet.com! Vei pierde kilogramele nedorite intr-un timp scurt, dar nu te vei simti fara energie, asa cum te lasa multe cure de slabit.

Nutritionistii ne-au tot spus in ultimii ani despre beneficiile incredibile pe care le au merele asupra organismului. Gratie proprietatilor detoxifiante, aceste fructe sunt binevenite intr-un regim de slabire. In plus, numarul mic de calorii pe care il au si continutul ridicat de vitamine, minerale si fibre transforma merele intr-un aliat de nadejde al sanatatii si al siluetei. Iti ofera senzatie de satietate si te incarca cu energie, exact ce ai nevoie intr-o cura de slabire. Iar daca reusesti sa iei aceste fructe din surse sigure, bio, vei avea si mai mult de castigat.

Dieta de 10 zile cu mere: principii pe care sa nu le uiti

Dieta de 10 zile cu mere recomanda consumul a 1.5 – 2 kg de mere pe zi, impartatite astfel incat sa acopere 4 mese. Poti sa prepari si suc de mere proaspat, diluat cu apa intr-o proportie de 1:1.

Trucul de baza care te va ajuta sa alungi senzatia de foame si sa tii la distanta poftele alimentare este ceaiul verde. Consuma cate o cana de fiecare data cand simti ca mai ai putin si cazi prada tentatiei.

Alimente permise in dieta de 10 zile cu mere

  • Lapte si iaurt vegetal;
  • Legume: morcovi, sfecla rosie, castraveti, rosii, spanac, ardei;
  • Fructe: pere, portocale, grapefruit, stafide deshidratate;
  • Cereale: ovaz, orez, hrisca;
  • Verdeturi: oregano, patrunjel, marar, coriandru, etc;
  • Ceaiuri din ierburi si fructe (fara zahar), in special ceai verde.

Dieta de 10 zile cu mere: idei de meniu din care sa te inspiri

Dieta de 10 zile cu mere nu impune un meniu strict, ci lasa libertate alimentara, insa nu trebuie sa incalci principiile descrise mai sus. Ai voie sa consumi doar categoriile indicate, altfel rezultatul va fi sabotat.

Asadar, iata cateva idei de meniu din care te poti inspira pe parcursul dietei de 10 zile cu mere.

Ideea 1:

Mic dejun: fulgi de ovaz cu fructe (in special mere)

Pranz: legume pregatite la gratar ori la aburi, in functie de preferinte. Mere la final

Gustare: mere coapte cu scortisoara

Cina: supa crema de legume, mere

Ideea 2:

Mic dejun: hrisca cu fructe (in special mere)

Pranz: supa crema de broccoli. Mere la final

Gustare: iaurt vegetal cu bucati de mere in el

Cina: o salata de legume, mere la final

Ideea 3:

Mic dejun: smoothie de mere

Pranz: salata de castraveti, rosii si ardei. Mere la final

Gustare: un pahar de lapte vegetal (cocos, migdale, soia, orez, etc)

Cina: salata de fructe de mare cu legume

Ideea 4:

Mic dejun: salata de mere si morcovi (300 g)

Pranz: supa de legume. Mere la final

Gustare: salata de fructe

Cina: rosii umplute cu orez si legume

Rezultatele dorite vor incepe sa se observe inca din primele zile ale dietei. Abdomenul tau va deveni mai plat si vei incepe sa te simti mai usoara si mai energica. Pe durata dietei de 10 zile mere vei slabi intre 6 si 10 kilograme, in functie de organismul tau.

Atentie! Nu este recomandat sa reiei aceasta dieta mai devreme de 6 luni.

Contraindicatii

  • Sarcina si alaptare;
  • Reactie alergica la mere;
  • Aciditate stomacala crescuta;
  • Afectiuni renale.

Urmeaza dieta de 10 zile cu mere si corpul tau se va apropia tot mai mult de idealul tau.

FOTO: Guliver