Dieta dupa care nu te mai ingrasi

Multe cure de slabit iti promit rezultate uimitoare si unele dintre acestea chiar te ajuta sa le obtii, insa nu te poti bucura de ele pe termen lung. Oare chiar exista acea dieta dupa care nu te mai ingrasi? Specialistii de la health.com ne spun ca „DA!”.

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il stii din culisele curelor de slabit este ca cele mai bune dintre acestea nu sunt cele care iti recomanda sa consumi cat mai putine calorii. Poate ca vei elimina numarul de kilograme propus, dar il vei acumula din nou in scurt timp. De ce? Pentru ca, odata ce nu mai respecti regulile ei, vei reveni la stilul tau de viata obisnuit si cei acumula rapid tot ce ai pierdut. De aceea specialistii ne recomanda sa mizam pe o dieta care nu impune atat de multe restrictii alimentare si care promoveaza, in schimb, un stil de viata sanatos ce poate fi usor adoptat.

Dieta dupa care nu te mai ingrasi chiar exista!

Daca te intrebi care este acea dieta dupa care nu te mai ingrasi, nu te voi mai tine in suspans, ci iti voi marturisi ca este vorba despre una dintre cele mai populare metode din lume. Practic, a facut inconjurul lumii pana acum! Aceasta este dieta mediteraneana.

Doctorul Ramon Estruch de la Universitatea din Barcelona, Spania, este autorul unui studiu care demonstreaza ca o dieta bogata in legume si grasimi sanatoase – peste, nuci si ulei de masline, te ajuta sa te mentii in forma.

Cercetarea a fost realizata pe mai mult de 7.400 de femei si barbati din Spania, cu varste cuprinse intre 55 si 80 de ani. Au fost concepute trei planuri de alimentatie pentru a se descoperi dieta dupa care nu te mai ingrasi. Primul plan includea dieta mediteraneana bogata in ulei de masline, al doilea – dieta mediteraneana pe baza de nuci, iar al treilea – o dieta saraca in grasimi.

Autorul studiului a notat ca participantii la studiu sufereau de diabet de tip 2 ori aveau probleme cu inima. In plus, peste 90% dintre acestia se confruntau cu obezitate.

La finalul studiului, s-a putut observa ca toti participantii la studiu slabisera. Cei din primul grup slabisera un kilogram, cei din al doilea grup slabisera in jur de 400-500g, iar cei din al treilea grup eliminasera aproximativ 600 g.

Dupa renuntarea la dieta, rezultatele nu au putut fi mentinute, asa cum se intampla de obicei, dar numai in cazul unuia dintre grupuri. La cel care a urmat o dieta saraca in calorii a fost remarcata o crestere rapida a circumferintei taliei prin depuneri de grasime de peste un centimetru.

Dieta dupa care nu te mai ingrasi: ce este recomandat sa consumi

Dieta dupa care nu te mai ingrasi nu iti impune un plan de slabire strict, ci ofera libertate si propune sugestii sanatoase. Te invit sa parcurgi mai jos o lista cu ceea ce este recomandat sa consumi pentru a nu pierde lupta cu kilogramele in plus.

Consuma diferite fructe si legume in fiecare zi: broccoli, ardei, masline, spanac, fasole, vinete, naut, linte, rosii, fructe de padure, struguri, smochine.

Mananca diferite tipuri de cereale zilnic: orez brun, ovaz, cuscus, etc.

Mizeaza pe grasimile sanatoase: nuci, ulei de masline, seminte de susan, soia.

Indreapta-ti atentia spre preparatele inspirate din meniul vegetarienilor: cereale, leguminoase, legume.

Consuma de cel putin doua ori pe saptamana peste: ton, somon, hering, sardine, pastrav.

Evita sa consumi dulciuri cu zahar in compozitie si orienteaza-te spre cele preparate cu indulcitori naturali.

Specialistii recomanda sa transformi treptat aceasta dieta intr-un stil de viata ori sa o urmezi destul de des.

Citeste si care sunt secretele oamenilor care sunt slabi fara efort!

FOTO: Guliver