Cum te ajuta sa ramai tanara o dieta simpla si eficienta

Care sunt semnele ca imbatranesti si cum te ajuta dieta simpla si eficienta sa ramai pururea tanara, chair si dupa varsta de 30 de ani? Viata nu se termina dupa acea varsta. Iata cand ar trebui sa te lupti cu procesul de imbatranire si cum!

In niciun caz nu esti deja trecuta atunci cand implinesti 30 de ani. Chiar daca revistele si filmele, de exemplu, incearca sa ne transmita ca nu mai avem nici putere, nici sexualitate, nici relevanta. Ba chiar, acesta este momentul in care poti strange mai multa incredere in tine si poti deveni cea mai buna versiune a ta.

Mindbodygreen.com iti prezinta acele trucuri de dieta simpla si eficienta de care ai nevoie pentru… o tinerete vesnica! Ce trebuie sa faci e sa traiesti si sa mananci pentru a-ti mentine echilibrul hormonal.

Cum iti dai seama daca imbatranesti prea repede?

Pe la 35 de ani, majoritatea femeilor incep perimenopauza, perioada inainte de menopauza atunci cand corpul incepe sa se schimbe. Dar din cauza problemelor de mediu si a stresului, perimenopauza poate incepe mai devreme. Iata care sunt simptomele la care sa ai grija! Pentru ca hormonii tai au nevoie de ajutor.

1. Ti se schimba menstruatia. Poate i se schimba durata, intensitatea, crampele sau simptomele sindromului premenstrual. Daca exista diferente majore fata de deceniul tau anterior de viata, ai grija!

2. Nu poti dormi. Din cauza dezechilibrului hormonal, multe femei incep sa aiba insomnii sau bufeuri si transpiratie nocturna. Daca te trezesti in mijlocul noptii sau transpiri prea mult, mergi la un endocrinolog.

3. Ai acnee necaracteristica tenului tau. Daca te trezesti cu probleme de piele asemanatoare cu acneea pe care ai avut-o la pubertate, e posibil sa te apropii de declansarea perimenopauzei.

Ce poti sa faci pentru a opri imbatranirea

Daca te identifici cu semnele de mai sus, nu te speria! Poti incetini procesul perimenopauzei. Te poti bucura de apetitul sexual, nivelul de energie crescut si de fertilitate pentru mai multa vreme. Cu ajutorul acestor trucuri de dieta simpla si eficienta.

1. Sincronizeaza-ti dieta cu ciclul. Este mai usor decat crezi. Bea sucuri proaspete in timpul ovulatiei si mananca cartofi dulci in timpul perioadei de sindrom premenstrual. Incearca anghinare, broccoli si fasole verde in timpul etapei foliculare (prima saptamana dupa menstruatie). Sparanghel, spanac si varza de Bruxelles in timpul ovulatiei (a doua saptamana dupa menstruatie). Conopida si dovlecel in timpul perioadei luteale (a treia saptamana) si sfecla si kale chiar in saptamana cu menstruatia.

2. Consuma mai multe proteine si grasimi sanatoase. Te vor ajuta sa fabrici hormonii de care ai nevoie pentru a ramane tanara. Acestia sunt sintetizati din amino-acizi.

Crezi ca esti prea tanara pentru menopauza? Riscurile nu asteapta!

Foto: stocksnap.io