Diete de 7 zile

In loc sa te lasi sedusa de curele ce promit rezultate rapide si te obliga sa tii cont la fiecare masa de cate calorii mananci, mai bine opteaza pentru diete de 7 zile. Iti propun doua metode sanatoase, echilibrate si cu rezultate incantatoare la final de saptamana.

O dieta dupa care nu te mai ingrasi este una care nu iti impune restrictii alimentare dure. Intr-adevar, curele care iti recomanda sa consumi cat mai putine calorii pe parcursul unei zile te vor ajuta sa elimini rapid kilogramele nedorite. Dar cat timp te vei putea bucura de rezultate obtinute? Nu prea mult! Isi va face simtita prezenta popularul efect yo-yo, adica o serie de schimbari ale metabolismului care conduc la acumularea rapida de kilograme odata ce se revine la stilul alimentar obisnuit.

Care este solutia in acest caz? Urmatoarele diete de 7 zile propuse de specialistii de la thefitglobal.com

Diete de 7 zile – doua ghiduri saptamanale

Ghidul alimentar numarul 1

Daca respecti principiile acestei diete de 7 zile, vei reusi sa elimini in jur de 4-5 kilograme. Astfel vei slabi sanatos, fara sa te confrunti cu efecte adverse. Aceasta metoda nu impune ce cantitati sa consumi la o masa, asa ca nu trebuie sa servesti portii reduse, insa se bazeaza in special pe fructe si legume.

Contraindicatii: cura nu este recomandata femeilor insarcinate si persoanelor care sufera de diabet.

Meniu

Luni

La fiecare masa a zilei se consuma fructe, inclusiv la gustari. Alege fructe cu continut ridicat de apa: mere, citrice, pepene verde, pere, struguri, caise.

De asemenea, consuma pe parcursul zilei multa apa si ceaiuri pe baza de plante.

Marti

Mic dejun: un cartof fiert cu ierburi aromate

Gustare: suc de fructe ori de legume

Pranz: o salata mare de castraveti, morcovi si ceapa

Gustare: doua role de orez expandat cu broccoli ori ardei fiert al dente

Cina: o salata de fasole cu morcovi si broccoli fierte

Miercuri

Mic dejun: mere ori pere

Gustare: doua role de orez expandat

Pranz: o salata mare de morcovi, castraveti si salata verde

Gustare: fructe (la alegere)

Cina: broccoli si sfecla rosie fierte

Joi

Mic dejun: o banana si un pahar de lapte de migdale

Gustare: doua role de orez expandat cu legume fierte

Pranz: o supa crema de legume

Gustare: fructe (la alegere)

Cina: o salata mare de legume (la alegere)

Vineri

Mic dejun: o salata de fasole cu rosii cherry si ierburi aromate

Gustare: un pahar de lapte de migdale

Pranz: un bol de orez brun cu peste la cuptor si doua rosii

Gustare: un mar ori o para

Cina: o supa crema de legume

Sambata

Mic dejun: o salata de legume fierte

Gustare: fructe (la alegere)

Pranz: un bol de orez brun cu peste la cuptor

Gustare: o para

Cina: o supa crema de legume

Duminica

Mic dejun: o salata mixta

Gustare: doua role de orez expandat cu morcovi fierti

Pranz: un bol cu orez brun si legume fierte

Gustare: 2-3 morcovi

Cina: o supa crema de legume

Ghidul alimentar numarul 2

Vrei sa iti pregatesti din timp silueta pentru sezonul cald? Atunci nu ar trebui sa mai stai pe ganduri, ci sa incepi una dintre cele mai bune diete de 7 zile. Aceasta metoda este renumita pentru faptul ca este planul alimentar perfect daca vrei sa arati sexy in costum de baie.

Meniu

Luni

Mic dejun: fulgi de ovaz serviti cu lapte de migdale si fructe de padure

Pranz: o lipie integrala cu humus si cateva felii de castravete

Gustare: un smoothie din lapte de orez si fructe de padure

Cina: un broccoli sotat cu usturoi in doua linguri de ulei de masline si peste la cuptor

Marti

Mic dejun: fulgi de ovaz serviti cu lapte de migdale si fructe de padure

Pranz: o salata de avocado cu rosii, ceapa verde si morcovi

Gustare: un smoothie din lapte de orez si fructe de padure

Cina: paste integrale cu legume

Miercuri

Mic dejun: o omleta cu legume, o jumatate de grapefruit si un pahar de lapte de orez

Pranz: o salata de ton cu legume

Gustare: un pahar de lapte de orez ori un fruct la alegere

Cina: un bol de orez brun cu legume

Joi

Mic dejun: fulgi de ovaz cu nuci si sirop de artar, o jumatate de grapefruit

Pranz: o salata mixta

Gustare: o mana de migdale

Cina: somon cu ciuperci si spanac servit cu orez brun

Vineri

Mic dejun: o briosa din faina integrala (fara zahar) cu un pahar de lapte de orez si o portocala

Pranz: o salata mixta

Gustare: o felie de paine integrala cu humus si castravete

Cina: o salata de fasole rosie cu morcovi si masline verzi

Sambata

Mic dejun: un smoothie cu lapte de orez si banana

Pranz: o salata mixta

Gustare: un fruct la alegere

Cina: peste cu legume la cuptor

Duminica

Mic dejun: fulgi de ovaz serviti cu lapte de migdale si fructe de padure

Pranz: o salata de mazare cu morcovi, ceapa si rosii cherry

Gustare: migdale si struguri

Cina: o salata mixta

Alege una dintre aceste diete de 7 zile si silueta ta va arata curand asa cum iti doresti.

Citeste si: De ce ne ingrasam la dieta?

Foto: Guliver