Grasimea de pe abdomen este chiar sanatoasa in cantitati reduse. Dar odata ce se acumuleaza prea multa grasime pe abdomen, iti poate crea probleme cu inima sau diabetul.

Ai grasime pe abdomen? Celulele de grasime de pe abdomen duc la eliberarea de hormoni adiposi care ajung in vasele tale de sange si in organe. Acolo provoaca o inflamatie care duce la probleme de sanatate mai grave. Vestea buna este ca, daca tii o dieta, cu cat slabesti mai mult, cu atat pierzi si din centimetrii din talie. Health.com iti spune de ce nu poti sa scapi de grasimea de pe abdomen si ce alegeri poti face in fiecare zi pentru a avea o talie mai subtire.

7 motive pentru grasime pe abdomen incapatanata

Grasime pe abdomen – 1. Mananci prea putine grasimi. Dar nu orice tip de grasimi, ci acizi grasi mononesaturati. Acestia se regasesc in avocado, nuci, ulei de masline. Poti manca cate putin din aceste alimente la fiecare masa. Iti taie pofta de mancaruri nesanatoase.

Grasime pe abdomen – 2. Te simti trista de la o vreme. Daca ai simptome de depresie, atunci nu faci destula miscare si nu mananci cum trebuie. Vestea buna este ca exercitiile fizice te ajuta foarte mult, pentru ca regleaza metabolismul grasimilor si te fac mai vesela.

Grasime pe abdomen – 3. Mananci hrana ambalata. Carbohidratii simpli, precum cei din chipsuri, sau zaharurile din sucuri, iti cresc glicemia. Acest lucru duce la producerea de insulina, hormonul care iti face ficatul sa stocheze grasimea in jurul taliei. Daca ti-e greu sa elimini mancarea nesanatoasa, concentreaza-te pe adaugarea de alimente sanatoase la fiecare masa, precum legumele.

Grasime pe abdomen – 4. Consumi prea putin magneziu. Acesta se ocupa de peste 300 de functii ale corpului. Daca mananci mai multe banane, soia sau spanac, nivelul de glicemie si de insulina din sangele tau va scadea.

Grasime pe abdomen – 5. Bei prea multe sucuri dietetice. Daca esti dependenta de bauturi acidulate dietetice, ai sanse mai mari la o concentratie crescuta de grasime in talie. Poti preintampina acest lucru reducand cantitatea de suc consumat.

Grasime pe abdomen – 6. Consumi prea multe bauturi alcoolice. Si tu poti face burta de la bere, nu numai barbatii din jurul tau. Potrivit unui studiu danez, berea duce la obezitate abdominala. Insa este valabil pentru orice bautura alcoolica. O solutie ar fi sa bei mai putin de sapte pahare de alcool pe saptamana.

Grasime pe abdomen – 7. Transpiri prea putin la sala. Potrivit studiilor, daca faci exercitii fizice mai intense pe un interval scurt de timp si apoi completezi cu exercitii mai simple, ai sanse sa scapi de burta. Exercitiile intense sunt mai eficiente la reducerea insulinei, trigliceridelor si cortizolului, hormonal stresului. Si arzi mai multe calorii intr-un timp mai scurt. Daca iti place sa alergi sau sa mergi cu bicicleta, forteaza-te timp de doua minute la nivel de viteza. Apoi incetineste un minut si tot asa.

Poate nu ai prea multa grasime pe abdomen, dar te simti balonata. Poti evita principalele cauze