Este ușor sa te ingrasi atunci cand jobul tau presupune sa stai toata ziua la un birou. Daca te-ai cam rotunjit din aceasta cauza atunci iti dezvaluim de pe femalefirst.co.uk cateva sfaturi care te vor ajuta sa spui stop acestei situatii.

Incearca sa vii cat mai des cu pranzul de acasa si asigura-te ca mancarea pe care ti-o pregatesti contine suficiente proteine si carbohidrati buni in asa fel incat sa nu fii lovita de vreo criza de foame cand vine dupa-amiaza.

Daca vrei sa faci mai distractiv acest ritual iti poti cumpara si o cutie funny pentru transportarea preparatelor. Ideal ar fi sa-ti pregatesti (macar partial) pranzul de cu seara, ca sa nu se transforme intr-o sursa de stres dimineata.

Cauta formula castigatoare pentru un pranz la locul de munca

Alege optiuni sanatoase cand mananci in oras sau iti comanzi mancare cu colegii. Daca mergi la un pranz de afaceri sau sarbatoresti o zi de nastere incearca sa faci alegeri istete. Studiaza cu atentie meniul si incearca sa gasesti formula castigatoare: si satioasa, dar si sanatoasa.

Ia-ti cu tine gustari sanatoase. Daca n-ai timp sa-ti pregatesti de acasa un pranz consistent atunci asigura-te ca ai macar la birou fructe si legume pentru a nu recurge la snacksuri si batoane de ciocolata. Ideal ar fi ca gustarea pe care o consumi sa nu aiba mai mult de 200 de calorii si nu ceda sub nicio forma tentatiei exercitate de automatul cu gustari nesanatoase.

Nu uita sa ai mereu pe birou o sticla mare de apa plata pentru a te mentine hidratata pe tot parcursul zilei. Daca te simti infometata desi ai mancat de curand sunt sanse mari sa-ti fie de fapt sete, asa ca n-ar strica sa ai mereu aproape de tine niste apa. Trebuie sa bei zilnic minim 6 pahare asa ca incearca sa-ti faci jumatate din “norma” la locul de munca. Evita in schimb bauturile acidulate. Ele s-ar putea sa-ti taie temporar setea, dar vei regreta ca ai recurs la ele daca le vei studia un eticheta.

Citeste si: “Cum te ingrasi la job fara ca macar sa-ti dai seama”!

Foto: iStockphoto