metabolism lenes femeie la micul dejun

Faci sport. Incerci sa-ti controlezi caloriile de peste zi cat poti. Ai un stil de viata ordonat. Si totusi, nu reusesti sa slabesti la fel de mult ca si prietena ta cea mai buna. De vina poate fi propriul metabolism lenes, care “merge” intr-un ritm putin mai lent.

Partea buna este ca un metabolism lenes poate fi “invatat” sa functioneze intr-un ritm mai alert. Numai ca are nevoie de mici impulsuri ca sa o ia din loc!

Cel mai bun moment al zilei ca sa-ti accelerezi metabolismul este dimineata. Daca inveti sa te trezesti putin mai devreme, mananci ceea ce trebuie la micul dejun si adaugi si putina miscare la aceasta rutina, iti setezi un inceput de zi sanatos si ajuti organismul sa arda mai multe calorii si pe parcursul zilei.

Metabolism lenes – 5 trucuri pentru un metabolism eficient

Iata un plan pe care ar trebui sa-l iei in considerare daca vrei sa ai un metabolism care sa functioneze mai eficient si, intr-un final, sa te ajute si sa slabesti.

Metabolism lenes – Bea un pahar de apa cu lamaie, imediat ce te trezesti

Fa-ti un obicei din a bea dimineata un pahar de apa calduta cu putina lamaie. E important ca apa sa NU fie rece, fiindca organismul o percepe ca pe un soc si se chinuie sa o metabolizeze, ducand mai multa energie in directia aceasta. Apa cu lamaie purifica sistemul digestiv de toxinele acumulate peste noapte si detoxifiaza corpul. Beneficiul: metabolismul lenes incepe si el sa functioneze mai bine.

Metabolism lenes – Trezeste-te cu 30 de minute mai devreme decat de obicei

Acesta poate fi un pas dificil, insa daca reusesti sa o faci vei da un boost metabolismului. Cu cat te trezesti mai devreme, metabolismul isi va pune functiile in miscare, eliminand din corp toxinele. Daca obisnuiesti sa te trezesti tarziu, nu vei face decat sa amani eliminarea reziduurilor si a toxinelor din corp.

Fa alegeri sanatoase vizavi de alimentatie si pe parcursul zilei!

Metabolism lenes – Fa cateva exercitii cu greutati

Cu cat pui mai multa masa musculara, cu atat iti vei intensifica rata metabolica, fiindca ridicatul de greutati te ajuta sa arzi mai multa grasime. Cumpara-ti niste gantere si fa cateva exercitii usoare in fiecare dimineata.

Metabolism lenes – Mananca oua la micul dejun

Ouale sunt bogate in proteine, care te ajuta nu doar sa fii satula pana la pranz, dar si sa arzi mai multe calorii pe parcursul zilei. Alternativa la oua: branzeturi, produse din soia, fructele citrice.

Metabolism lenes – Fa-ti un snack pentru mai tarziu

Daca stii ca ti se face foame repede pana la pranz, nu te lasa ispitita de tot felul de alimente nesanatoase – sunt o cale sigura ca sa-ti incetinesti metabolismul. In schimb, invata-te sa-ti faci snack-uri sanatoase: nuci si seminte, fructe proaspete si uscate, smoothie-uri.

Foto: Guliver