Daca mananci zilnic micul dejun si faci alegerile corecte, poti sa slabesti! Stii de ce? Explicatia e simpla: cand corpul este “alimentat” cu ce-i trebuie la prima ora, metabolismul se pune in miscare si se ard calorii! Iata ce sa mananci la micul dejun ca sa slabesti!

Ce sa mananci la micul dejun ca sa slabesti si ora la care trebuie sa iei masa

Ce sa mananci la micul dejun ca sa slabesti – Mananca imediat ce te trezesti

In acest fel, iti vei pastra insulina si zaharul din sange la un nivel normal, dand un impuls metabolismului sa porneasca.

Daca astepti prea mult pana sa mananci micul dejun, vei simti nevoia de alimente dulci si nesanatoase ca sa-ti potolesti foamea. Tocmai pentru ca iti scade nivelul zaharului din sange foarte mult! Si iti vei da si urmatoarele mese peste cap, mancand mai mult la pranz…

Ideal ar fi sa mananci inainte de ora 10.00. In urma unei analize, facute in 2011 de catre Departamentul American al Agriculturii, pe 21 studii care au urmarit efectele micului dejun la copii si adulti, s-a constatat ca prima masa a zilei a insemnat si o scadere in greutate. Jumatate dintre aceste studii au definit micul dejun ca fiind masa luata inainte de ora 10.00.

Nutritionistii ne sfatuiesc sa luam micul dejun in prima jumatate de ora dupa ce ne trezim. Si, bineinteles, mai intai sa mancam si abia apoi sa ne bem cafeaua.

Foto: Guliver