Ideea de gustari sanatoase e foarte tentanta, dar nu prea stii cu ce sa incepi in afara de a manca mai multe fructe proaspete? Iti venim in ajutor cu 5 reguli pe care trebuie sa le respecti ca sa nu te simti vinovata dupa pauza de pranz! Conteaza ce combinatii faci, dar si cum si cat mananci! Iata cateva gustari care nu ingrasa!

gustari care nu ingrasa bol
Cum prepari gustari care nu ingrasa pentru birou. In plus, aceste gustari sunt si sanatoase pentru organismul tau

Gustari care nu ingrasa si cateva reguli clare

1. Proteine + fibre. Rolul gustarilor este sa-ti potoleasca poftele si sa tina de foame pana la urmatoarea masa mare. Proteinele in combinatie cu fibre stabilizeaza nivelul zaharului din sange. Deci te ajuta sa fii satula mai mult timp.

Idei de gustari care nu ingrasa: mar cu unt de arahide, iaurt si fructe proaspete, legume si humus, ovaz si banane.

2. Fara prea mult zahar. Gustarile sanatoase n-ar trebui sa contina mai mult de 25 de grame de zahar. Mai simplu, incearca sa nu depasesti 200 de calorii la o gustare sanatoasa.

3. Gandeste-te la portie. O portie de lactate insumeaza 4 cubulete mici de branza, o portie de nuci si seminte inseamna cam cat o mana, o portie de fructe este echivalentul unui singur fruct.

4. Ia gustarile la birou. Pregaste-le in avans ca sa nu fii tentata sa mananci “prostii” si variaza-le cat mai mult ca sa eviti plictiseala! Iata cateva idei de gustari sanatoase la pachet!

5. Savureaza aceste gustari care nu ingrasa pe indelete. Daca mesteci repede, fara sa „gandesti”, risti sa mananci mai mult decat ai nevoie si sa te ingrasi.

Foto: Guliver