Reteta de slabit care nu te face sa resimti dieta ca pe o povara e o strategie pe termen lung, sanatoasa si eficienta.

Share Button

O reteta de slabit eficienta este sa tai putin cate putin din caloriile pe care le consumi zilnic. Targetul? 100 de calorii. Nu inseamna foarte mult, insa nici nu-ti dai seama cat de mult pot cantari! 

Strategia este simpla: trebuie sa inlocuiesti unele alimente mai putin sanatoase cu altele care sunt mai sarace in calorii, dar care iti ofera aceeasi satisfactie la masa. Vorbim despre marile rasfaturi pe care nu le consideri foarte periculoase pentru silueta desi sunt: maioneza, frisca si chipsurile.

Reteta de slabit cea mai simpla si sanatoasa

Este un truc chiar usor, care te poate scapa de kilograme bune, cu un minimum de efort. Sigur, nu te astepta la rezultate imediat. Este o reteta de slabit de cursa lunga. Dar e sanatoasa si eficienta. Specialistii spun ca daca tai 100 de calorii din meniul zilnic, intr-un an, poti ajunge sa slabesti pana la 5 kilograme. Ti se pare mult un an? Mai gandeste-te de cate luni incerci sa scapi de 2-3 kilograme tinand regimuri frustrante si fara rezultate? Iata ce poti inlocui cu succes, fara sa pierzi gustul:

1. Maioneza cu sos guacamole

“2 linguri de maioneza (pe care le adaugi la un sandwich sau intr-o salata) insumeaza nu mai putin de 180 de calorii. In schimb, 2 linguri de sos guacamole, facut cu avocado, nu contin mai mult de 45 de calorii. Iata cum salvezi dintr-un foc 135 de calorii”, spune nutritionista Keri Gans, autoarea volumului The Small Change Diet, citata de womenshealthmag.com.

2. Omleta clasica cu omelta din albusuri

O omleta din doua oua mari poate ajunge si pana la 180 de calorii, avand in vedere ca un ou are in jur de 93 de calorii. Daca elimini galbenusurile si pastrezi numai albusurile, vei manca doar… 34 de calorii. Cele mai multe calorii dintr-un ou provin din grasimile pe care le contin galbenusurile.

3. Cafea cu frisca si zahar cu cafea cu lapte

Micile placeri costa mult! O cana de cafea, undeva la 340 de ml, care are zahar si frisca, poate adauga usor 100 de calorii la meniul tau zilnic. Cea mai simpla modalitate ca sa scapi de aceste calorii suplimentare este sa optezi pentru cafea simpla cu laptedegresat sau de soia, migdale, orez, ovaz Renunta si la indulcitor pentru ca accentueaza pofta de dulce!