Uneori smoothie-ul preferat poate trece drept o mica bomba calorica –combini prea multe fructe si adaugi indulcitori. Cand esti la dieta, incearca sa fii mai atenta la ce pui in smoothie. Poti incepe cu aceste 3 retete de smoothie fara calorii!

smoothie fara calorii cu morcovi
Smoothie fara calorii cu morcovi

Smoothie fara calorii: Morcovi si turmeric

Smoothie fara calorii. Pentru 2 portii: 2 morcovi mici, 1 banana, 1 lingurita de turmeric, 1 lingurita de scortisoara, ½ lingurita de nucsoara macinata, 1 lingurita de vanilie, 1 ceasca de apa si ¼ ceasca de nuci pecan.

Intr-un blender, combina nucile pecan cu apa si condimentele: turmeric, scortisoara, nucsoara si vanilia. Pulseaza bine pana cand nucile se macina si apoi adauga morcovii (taiati rondele subtiri) si banana. Continua sa pulsezi 1-2 minute, pana cand obtii o compozitie fina.

Morcovii sunt foarte slabi in calorii – o ceasca de morcovi cruzi are undeva la 50 de calorii; sunt bogati in fibre si betacaroten.

Turmericul contine curcuma, o substanta despre care cercetatorii spun ca poate ajuta la slabire deoarece inhiba dezvoltarea tesutului adipos.

Foto: Guliver