secretele unui smoothie pentru slabit

Un smoothie pentru slabit trebuie sa aiba cat mai putine calorii. E adevarat ca smoothie-urile verzi indeplinesc mai usor aceasta conditie. Si, in plus vegetalele ard grasimi si sunt dense in nutrienti si fibre. Dar si smoothie-urile cu fructe pot fi sigure pentru silueta, daca stii cum sa le faci.

Am gasit pe site-ul incrediblesmoothies.com cateva reguli pe care ar trebui sa le urmezi atunci cand vrei sa-ti prepari un smoothie pentru slabit, adica o bautura foarte slaba in calorii. E important sa te obisnuiesti sa le respecti nu doar atunci cand vrei sa slabesti, ci tot timpul! Te vor ajuta sa ai si o dieta mai sanatoasa!

1. Evita sa folosesti produse lactate

Iaurtul si laptele pot face smoothie-ul mai cremos si mai gustos, dar daca vrei sa nu-l incarci cu calorii suplimentare, fereste-te de ele. Eventual, poti opta pentru lapte vegetal. Noua ne place laptele de migdale in smoothie-uri fiindca il face mai aromat.

Tips pentru un smoothie pentru slabit: ca sa-ti monitorizezi atent aportul de calciu din dieta, poti folosi la acest smoothie pentru slabit tofu moale, smochine, migdale in loc de lapte si iaurt.

2. Redu cantitatea de grasimi sanatoase

Aici intra si grasimile care desi sunt sanatoase, sunt destul de calorice: produsele din cocos (ulei de cocos, lapte de cocos), avocado, seminte de chia, seminte de in. Prea multa grasime si fructe in acelasi smoothie poate cauza nu doar siluetei, ci si digestiei (balonare, gaze). Limiteaza grasimile la nu mai mult de doua linguri de seminte de chia, de in, produse din cocos si ¼ avocado.

Cel mai bun smoothie pentru slabit trebuie sa fie si gustos. Nu uita acest aspect!

3. Foloseste cat mai putini indulcitori sau deloc intr-un smoothie pentru slabit

Indulcitorii artificiali iti cresc pofta de dulce, iar cei naturali ingrasa si ei, fiindca vin la pachet cu calorii. Incearca sa-i eviti si sa folosesti, in schimb, fructe cat mai coapte: banane, papaya, care iti vor indulci suficient smoothie-ul.

4. Evita sa adaugi sucuri de fructe din comert

Aceste bauturi procesate sunt pline de zaharuri adaugate si conservanti. Daca vrei sa adaugi suc de fructe la un smoothie pentru slabit, nu te impiedica nimeni atata timp cat e preparat in casa. Iata cateva ponturi ca sa faci sucuri de fructe si legume sanatoase, pe care le poti adauga ulterior la smoothie-uri.

5. Nu adauga fructe conservate intr-un smoothie pentru slabit

Fructele proaspete, legumele, vegetalele sunt pline de fibre, apa si nutrienti care iti imbunatatesc metabolismul. Fructele de la borcan/conserva sunt imbibate cu sirop si zahar, iar din punct de vedere nutritional sunt zero.

Daca te trezesti cu pofte nebune de dulciuri, iti recomandam sa bei un smoothie cu spanac. Are efect calmant!

Foto: Guliver