Gustari care ard grasimile? Exista!

Ceea ce mananci intre mese conteaza mai mult decat iti imaginezi pentru felul in care arati. De aceea, am ales cateva gustari care ard grasimile, accelerand metabolismul.

Cui nu ii place sa ia cate o gustare din cand in cand? Poate zilnic, poate de doua ori pe zi. De fapt, nu e nimic rau in a avea doua gustari peste zi, important este ca faci combinatiile potrivite ca sa nu te ingrasi sau, mai mult, sa arzi grasimea depusa deja!

Din pacate, in mod traditional, suntem invatate sa mancam lucruri care ingrasa. Au prea multe calorii si prea putine substante nutritive. Dar nu trebuie sa mai fie asa de acum inainte! Health.com a facut o lista cu gustari care ard grasimile si ajuta la accelerarea metabolismului.

5 gustari care ard grasimile

1. Un mar si lapte degresat

Orice fruct e bun ca gustare. Dar, de obicei, vrei sa il mananci cu ceva care contine si proteine, ca sa te simti satula. Spre deosebire de carbohidrati, proteinele iti dau energie si te fac sa te simti satula mai mult timp. De aceea, e o idee buna sa combini un mar mare cu o cana de lapte degresat. Impreuna fac 10 grame de proteine si cinci grame de fibre. Totul, cam 200 de calorii.

2. Avocado umplut cu branza de vaci

Printre cele mai eficiente gustari care ard grasimile se mai afla o combinatie de fructe cu lactate. Taie un avocado in doua si umple spatiul lasat de sambure cu doua linguri de branza de vaci cu 1% grasime. Mananca doar o jumatate de avocado! Aceasta gustare are 200 de calorii, 9 grame de proteine si 7 grame de fibre.

3. Biscuiti cu faina integrala si ton la conserva

Alege o conserva de ton in apa – o sursa bogata de proteine si acizi grasi Omega-3. La o gustare, poti sa mananci cam 85 de grame de ton cu sase biscuiti mici din faina integrala. Aceasta combinatie are tot in jur de 200 de calorii.

4. Gustare cu creveti

Te-ai gandit vreodata ca crevetii ar putea alcatui gustari care ard grasimile? Fierbe-i si marunteste-i. Apoi amesteca-i cu iaurt grecesc si avocado. Sunt deliciosi si nici nu au prea multe calorii!

5. Pere cu ricotta si scortisoara

Branza ricotta are multe proteine, iar perele au multe fibre. De aceea, poti face cu ele tot felul de combinatii de gustari care ard grasimile. Ideea de baza e sa tai cuburi perele si sa le amesteci cu ricotta. Apoi poti sa adaugi dupa bunul plac ce arome prefer. Iti sugerez sa presari niste scortisoara, care suplimenteaza arderea caloriilor.

Acum ca stii ce combinatii sa faci pentru gustari, afla si De ce ai nevoie de proteine si cum le consumi corect.

FOTO: Guliver

Daca te-a ajutat acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!